26
سه شنبه 22 خرداد 1397
شماره 7404
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری دیروز در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مدعی بود تعداد سفرهای علی اکبر ولایتی از تعداد سفرهای محمد جواد ظریف به روسیه بیشتر بوده، گفت: آقای ولایتی از شخصیت‌های برجسته سیاسی کشور هستند که از جایگاه بالایی برخوردارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان پژوهشگر دینی در سخنانی در مسجد حظیره یزد گفت: هر کس می‌خواهد مسئولیت بپذیرد باید ابتدا یاد بگیرد با مردم مهربان باشد و هر چه مسئولیت بالاتر باشد سعه صدر بالاتری نیاز است.
مجلس ترحیم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی، عضو گروه مطالعات با حضور بسیاری از چهره‌های سیاسی، نظامی و علمی کشور برگزار شد.

هایدپارک‌های تهران

12نقطه تهران برای تجمع کدام صنف‌ها مناسب است؟
5‌ ماه پس از اعتراضات دی‌ماه96 کشور، هیأت دولت برای تجمعات مردم در مراکز استان‌ها و شهرها جا تعیین کرده است. اصل27 قانون اساسی تجمعات و راهپیمایی‌های مردم را با 2شرط مخل مبانی اسلام نبودن و همراه نداشتن سلاح مجاز می‌داند.

حضور معنادار رئیسی در جلسات جمنا

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمنا از آغاز رایزنی‌ اصولگرایان برای رسیدن به یک سازوکار مناسب برای انتخابات 98خبر داد و گفت: رایزنی‌ها و سفرهای استانی مسئولان احزاب اصولگرا آغاز شده است.
خط و خط بازی وارد نمازجمعه نشود
آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در جلسه ستاد نمازجمعه اردستان گفت: روایت داریم اگر فردی 3هفته از روی بی‌اعتنایی نمازجمعه را ترک کند باید خانه را روی سرش خراب کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از انتصاب 12زن در پست‌های هم‌تراز با معاون وزیر در چند‌ماه گذشته خبر داده و گفته است: در این میان مدیران کل، فرمانداران و بخشداران خانم نیز منصوب شده‌اند، که از استانداران در جهت تحقق این امر گزارش خواسته‌ام.