26
دو شنبه 31 اردیبهشت 1397
شماره 7389
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برگ برنده ایران در هتل کوبورگ

گزارش
نشست کمیسیون مشترک برجام روز جمعه در حالی در وین برگزار می‌شود که در آن ایران در جایگاه مدعی و آمریکا در موضع متهم قرار دارند.
ویژه
مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری: تناقض‌گویی در گفتار مقامات اروپایی شک‌برانگیز است.
سخنگوی وزارت خارجه: چنین اخبار و ادعاهای بی‌ربطی، ریشه در اتاق فکرهای رسانه‌ای صهیونیست‌ها و دیگر هرج و مرج طلبان بین‌المللی و بدخواهان ملت ایران دارد.
حسین رضازاده، نماینده مردم کازرون: من طرح تشکیل شهرستان کوه چنار را نداده‌ام و این طرح مربوط به 25سال پیش است، دیواری کوتاه‌تر از نمایندگان نیست و هر اتفاقی که رخ می‌دهد آن را مربوط به نماینده می‌دانند.

درباره دوتابعیتی‌ها کدام جناح راست می‌گوید؟

پایداری‌ها سند وزارت اطلاعات را قبول ندارند
امنیتی
علاقه جمعی از نمایندگان مجلس برای افزودن پیوست‌هایی به قصه مدیران دوتابعیتی در کشور این ماجرا را تبدیل به یک دعوای جناحی کرده؛ دعوایی که جمعی از نمایندگان اصولگرای مجلس را مقابل دولت قرار داده است.

از انتخاب روحانی پشیمان نیستم

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در نشست اعضای این حزب در خراسان رضوی گفت: ما از انتخاب دکتر روحانی پشیمان نیستیم.
ساده‌ترین کار، گفتن جاسوس است
کامران باقری‌لنکرانی، وزیر بهداشت دولت نهم با بیان اینکه ما در کشور با مشکلات نسبتا مهمی روبه‌رو هستیم، گفت: ساده‌ترین کار در برابر این مشکلات این است که می‌گوییم تعدادی افراد جاسوس و وابسته این مشکلات را رقم زده‌اند.