12
یکشنبه 13 اسفند 1396
شماره 7336
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ر رأی‌گیری روز 14خرداد، برخی به‌دلیل شبهه قانون اساسی که براساس آن می‌بایست رهبر از «مراجع تقلید» می‌بود و در آن زمان هنوز مرجعیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فعلیت نیافته بود، احتیاط کردند.
حجت‌الاسلام حسن خمینی، تولیت حرم امام خمینیره در دیدار با دبیرکل و جمعی از اعضای حزب مردم‌سالاری «انانیت» را آفت بزرگ کار جمعی خواند.
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید: این شورا موافق همه‌پرسی است اما رفراندوم شرایطی دارد. به گزارش ایلنا، سخنگوی شورای نگهبان گفته است: در اصل۱۱۰ قانون اساسی هم اعلام همه‌پرسی جزء اختیارات مقام معظم رهبری اعلام شده است.
معاون سابق عربی- آفریقایی وزارت امور خارجه: در ملاقاتی که با سردار سلیمانی داشتم، مستنداتی را به من ارائه داد و گفت با غربی‌ها و سازمان مللی‌ها مذاکره دارید، این اسناد را برای آنها بازگو کنید و به روی آنها بزنید.

سخنگوی سپاه: دولت را در امر مبارزه با قاچاق یاری می‌کنیم

سخنگوی سپاه با تأیید خبر رئیس‌جمهور گفته است: سپاه مسئول مبارزه با قاچاق در خلیج‌فارس شده است.
تکذیبیه دفتر آیت‌الله مکارم و توضیح دفتر ابتکار
دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد که اخیرا در اخبار بعضی از رسانه‌ها آمده بود که «معاون رئیس‌جمهور در امور زنان گفته است که درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها، خدمت حضرت آیت‌الله العظمی مکارم رسیدم و توضیحاتی دادم و ایشان نسبت به این موضوع قانع شدند»، به اطلاع همه مخاطبین عزیز می‌رساند که این خبر به‌طور کامل دروغ و کذب محض است.