• سه شنبه 30 مهر 1398
  • الثُّلاثَاء 22 صفر 1441
  • 2019 Oct 22
سه شنبه 1 آبان 1397
کد مطلب : 35186
+
-

شیخ: میادین میوه و تره‌بار سبک زندگی شهروندان را تغییر داده‌اند

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در جلسه ارتقای منابع انسانی سازمان مدیریت میادین با اعلام اینکه میادین میوه و تره‌بار در زندگی شهری تأثیرگذار بوده و سبک زندگی شهروندان را تغییر داده‌اند، گفت: «سازمان‌هایی همچون سازمان مدیریت میادین که مستقیما با مردم سر و کار دارند، پیشانی مدیریت شهری هستند.» به گزارش همشهری، ابراهیم شیخ گفت: «میادین میوه و تره‌بار با امکان بهره‌مندی همه طبقات جامعه از مایحتاج عمومی، حتی اقشاری که استطاعت پایینی دارند، در زیست‌پذیری شهر مؤثر بوده‌اند.» او با اشاره به اینکه حتی شهرهای پیشرفته و بزرگ جهان فاقد سازوکار پیچیده مشابه میادین میوه و تره‌بار تهران هستند، ادامه داد: «معمولا در آن شهرها، سوپرهای میوه نسبت به عرضه محصولات کشاورزی اقدام می‌کنند و شهروندان آنها از بازارهای محلی به شکل میادین میوه و تره‌بار تهران که امکان تهیه مایحتاج روزانه زندگی خود را داشته باشند، برخوردار نیستند.» شیخ با بیان اینکه سطح تحصیلات نیروی انسانی سازمان مدیریت میادین، تفاوت معناداری با میانگین تحصیلات نیروهای شهرداری تهران دارد و به‌مراتب از آنها بالاتر است، یادآور شد: «میادین میوه و تره‌بار فرصت خوبی برای «برندینگ» مدیریت شهری هستند و می‌توانند به «برند» شهرداری تهران تبدیل شوند و برای ارتقای این «برندینگ»، 3 محور راهبردی شامل استانداردسازی نحوه برخورد کارکنان میوه و تره‌بار با ارباب‌رجوع، توجه به کنترل کیفیت محصولات مبتنی بر نظام QC و تأکید بر ارزش افزوده در زنجیره تامین، فروش، نگهداری و بسته‌بندی محصولات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.» همچنین سیدسعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران  گفت: «70درصد نیروهای این مجموعه دارای تحصیلات تکمیلی هستند و این نیروها در وضعیت اقتصادی موجود و تأثیری که میادین میوه و تره‌بار در پر کردن سبد خانوارهای شهری دارند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :