• سه شنبه 11 آذر 1399
  • الثُّلاثَاء 15 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Dec 01
پنج شنبه 23 فروردین 1397
کد مطلب : 11918
+
-

برکات سانسور

آن همه از تلویزیون ایران به‌خاطر سانسور لوگوی باشگاه رم انتقاد شد، اما حالا دیدیم که این سیاست هوشمندانه چه برکاتی داشت. اول اینکه چهره جاودانی و نام و نشان شبکه3 جهانی شد و روی جلد بزرگترین روزنامه‌های ایتالیا رفت، دوم اینکه رمی‌ها به اولین باشگاه اروپایی تبدیل شدند که توئیتر فارسی راه انداختند، سوم هم اینکه با آن اتفاق، ذهن همه دنیا از باخت سنگین رم در بازی رفت منحرف شد و این تیم توانست ضمن بازسازی خودش، یکی از بزرگترین بازگشت‌های تاریخ لیگ قهرمانان را رقم بزند و بارسای بزرگ را در مسابقه برگشت اوت کند. حتی خود جاودانی هم پس از یک هفته سکوت بزرگوارانه، بعد از صعود رم به نقش سازنده صداوسیما در این زمینه اشاره کرد؛ واقعا دیگر چه می‌خواهید؟ به امید سانسور لوگوی پرسپولیس و استقلال برای کسب قهرمانی در آسیا!

این خبر را به اشتراک بگذارید