• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
چهار شنبه 19 شهریور 1399
کد مطلب : 109611
+
-

شجاعی: دوست ندارم در پرسپولیس سرم را پایین بگیرم

باید جواب اعتماد گل‌محمدی را بدهم/ 18شهریور یک روز تاریخی است که هیچ وقت فراموشش نمی‌کنم

شجاعی: دوست ندارم در پرسپولیس سرم را پایین بگیرم


امیرحسین اعظمی| پرسپولیس روز گذشته از ششمین خرید لیگ برتری‌اش رونمایی کرد؛ علی شجاعی مهاجم فصل گذشته نساجی که پیراهن تیم المپیک را هم به تن داشت و حالا قرار است پیراهن پرسپولیس را برتن کند. پرسپولیس پیش از این با حامد لک، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی و میلاد سرلک قرارداد بسته بود و شجاعی ششمین بازیکنی است که در نقل‌وانتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه می‌شود. ساعتی بعد از قرارداد با شجاعی، بازیکن بعدی هم وارد باشگاه پرسپولیس شد که این بازیکن کسی نبود جز آرمان رمضانی مهاجم سایپا. پرسپولیس با خرید این مهاجم سرزن پرونده نقل‌وانتقالاتش را بست چون بعد از این فقط می‌تواند از لیگ ‌یک بازیکن بگیرد. علی شجاعی، خرید جدید پرسپولیس بازیکن دونده‌ای است که چند تیم معتبر ازجمله استقلال خواهان جذبش بودند ولی شجاعی درنهایت پرسپولیس را انتخاب کرد. خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که پرسپولیس شجاعی را به‌عنوان جانشین مهدی ترابی جذب کرده که این موضوع می‌تواند کار این بازیکن 23ساله را سخت‌تر کند. شجاعی درخصوص پیوستن به پرسپولیس به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.
حضور در  پرسپولیس حس متفاوتی دارد؟ 
این احساس فعلا برایم قابل توصیف نیست و فقط می‌توانم بگویم خیلی خوشحالم. من به آرزوی دوران بچگی‌ام رسیدم و روز 18شهریور یک روز تاریخی در زندگی من است.
 بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس در صحبت‌هایت  از «ندای قلب» گفتی ، این کنایه به محمدحسین مرادمنداست که ابتدا با استقلال و سپس با پرسپولیس مذاکره کرد؟
من دوست ندارم وارد حاشیه شوم .منظورم این است به تیمی آمده‌ام که از بچگی دوستش داشتم و حالا هم باید قدر این پیراهن را بدانم. حتی اگر یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی کنم باید با جان و دل بازی کنم. من به تیم بزرگی آمده‌ام، به تیمی که تاریخ بزرگی دارد و فوتبالیست‌هایی در این تیم فوتبال بازی کرده‌اند . 
  فصل قبل در تیمی بودی  که هواداران زیادی دارد، می‌توانی  با جو پرسپولیس زود  آشنا شوی.
نساجی بدون شک یک تیم خاص در فوتبال ایران است و پیشرفتم را در فوتبال مدیون این باشگاه هستم. زمانی که در سایپا بودم کسی من را نمی‌شناخت ولی وقتی به نساجی آمدم بیشتر شناخته شدم. حالا هم به پرطرفدارترین تیم آسیا آمده‌ام و دوست دارم بیشتر از گذشته خودم را نشان دهم. اینکه به پیراهن پرسپولیس رسیده‌ام اتفاق بسیار مهمی است ولی مسئله اصلی برای من حفظ این موقعیت خوب است. اصلا دوست ندارم اتفاقی برایم رخ دهد که اینجا موفق نشوم و خیلی ساده از پرسپولیس بروم. من به‌خوبی می‌دانم که برای رسیدن به هدف‌هایم باید بجنگم و دوست ندارم در پرسپولیس سرم را پایین بگیرم و شرمنده هواداران باشم.
 در مورد کار کردن با یحیی گل‌محمدی چه صحبتی داری؟
من یکی از بازیکنان جدید پرسپولیس هستم، پس سرمربی این تیم به من اعتماد کرده است و باید جواب اعتماد آقایحیی را بدهم.
 دوست داری چه شماره‌ای را برتن کنی؟
برای من این موضوع مهم نیست. مهم این است که بازیکن مثمرثمری باشم و فرقی ندارد چه شماره‌ای را به من بدهند.
 در صفحات مجازی از تو به‌عنوان جانشین مهدی ترابی یادشده است. آیا این موضوع کار تو را سخت‌تر نمی‌کند؟
پرسپولیس در طول تاریخ همیشه بازیکنان باکیفیت و بزرگی داشته است. من باید چندبرابر گذشته تلاش کنم تا به هدف‌هایم برسم. من به اینجا آمده‌ام که به افتخارات بزرگی دست پیدا کنم.
 در مورد خریدهای جدید پرسپولیس چه نظری داری؟
همه بازیکنان پرسپولیس باکیفیت و خوب هستند و امیدوارم طوری نتیجه بگیریم که هواداران را شاد کنیم. فعلا که باید روی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنیم و سپس به فکر فصل جدید لیگ برتر و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید