• پنج شنبه 28 شهریور 1398
  • الْخَمِيس 19 محرم 1441
  • 2019 Sep 19

گروکشی با ویزا

با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، دولت آمریکا در اقدامی کم‌سابقه هنوز برای هیأت ایران ویزا صادر نکرده تا حضور رئیس‌جمهور ایران در این اجلاس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

مشق فضای عمومی

در‌های میدان مشق به‌عنوان فضایی تاریخی و فرهنگی به روی مردم باز شده است اما تا زمانی که ساختمان‌های حساس وزارت خارجه در این نقطه از شهر فعال هستند، نمی‌توان انتظار داشت که این فضای عمومی پایتخت همه‌روزه و در همه ساعات برای بازدید و استفاده باز باشد.

شجاعت پذیرفتن حقوق نیمی از ملت

مدت‌هاست که موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی فوتبال در صدر اخبار جامعه قرار گرفته است.

گزینه نظامی از روی میز برداشته شده است

در پی حملات نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان، بار دیگر مقامات آمریکایی ایران را به حمله نظامی تهدید کرده‌اند؛ با وجود این تهدیدات، این سؤال مطرح است که آیا در واقعیت آمریکا امکان حمله و درگیری نظامی با ایران را دارد؟

چرا ترامپ جنگ نمی‌خواهد؟

با تحول در مفهوم جنگ در قرن بیست‌‌و‌یکم، ابزار جنگ هم تغییر کرده است.

بازی‌خوانی تورم در نیمه دوم

بانک مرکزی برای مهار نرخ تورم در نیمه دوم امسال با تنگناهای زیادی مواجه است.

چالش جدید برای صیانت از هوای پاک

نامه خودروسازها به دولت برای لغو مصوبه الزام‌آور دولت برای نصب فیلترهای جذب دوده از خودروهای دیزلی، به موضوع داغ روزهای گذشته در حوزه محیط‌زیست تبدیل شده است.
گفت‌وگو با رضا کیانیان درباره بازیگری، سینمای ایران زندگی و دغدغه‌های محیط‌زیستی‌اش

من همچنان همان رضا کیانیان هستم

رضا کیانیان حتما نامی است شناخته‌شده در دنیای بازیگری؛ آنقدر شناخته‌شده که قلم شکسته بسته من، واهمه دارد از اینکه نتواند حق مطلب را درباره مردی ادا کند که اگر نبود، سینمای ایران چیزی کم داشت؛ چهره‌ای که به‌زعم اغلب کارشناسان و هنرمندان، از نقشی بنیادین در بازیگری برخوردار است؛ چهره‌ای که اگر تعدادشان از یکی به چندتا می‌رسید، امروز در وضعیتی به سر می‌بردیم که شاید بشود نام آن را «وضعیت آرمانی بازیگری در سینمای ایران» گذاشت.

نزول3میلیارد دلاری بورس

اعلام رسمی تعلیق جودوی ایران

تریبون نمازجمعه نباید در اختیار جناحی باشد