• پنج شنبه 29 فروردین 1398
  • الْخَمِيس 12 شعبان 1440
  • 2019 Apr 18

بنزین 2 نرخی یا اصلاح قیمت

بنزین گران می‌شود یا سهمیه‌بندی و 2نرخی؟ این شهرفرنگی است که چندسالی است به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده و حالا گفته می‌شود در شورای هماهنگی اقتصادی با حضور روسای قوای 3گانه قرار شده که کمتر از یک‌ماه دیگر بنزین 2نرخی و دوباره نظام سهمیه‌بندی احیا شود.
رهبر معظم انقلاب دردیدار فرماندهان ارتش و نیروی زمینی مطرح فرمودند

نیروهای مسلح؛ حصاری امن برای ملت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا ظهر روز گذشته در دیدار فرماندهان ارتش و نیروی زمینی، ارتشِ امروز را متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه خواندند و با تجلیل از حضور مؤثر و حیاتی ارتش و نیروهای مسلح در امدادرسانی به سیل‌زدگان‌ و همچنین با تأکید بر لزوم اتحاد روزافزون نیروهای مسلح و زیبا‌خواندن دست برادری ارتش و سپاه پس از اقدام زشت آمریکایی‌ها علیه سپاه، خاطرنشان کردند: هر کاری که دشمن را عصبانی کند، خوب و درست است و در مقابل همگان باید از هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت کند، اجتناب کنند.

صرفه‌جویی برای بقای نمایشگاه کتاب

سی‌‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» 4 تا 14اردیبهشت در مصلی برگزار می‌شود
«کتاب همواره در تاریخ ایران حضور پررنگی داشته ‌و نمایشگاه کتاب تهران نیز استمرار این شکوه تاریخی است. هدف اصلی این نمایشگاه تقویت کتاب و کتابخوانی است.»

طالبان کار و تحصیل زنان در محیط‌های مختلط را نمی‌پذیرد

گفت‌و‌گو با وحید مژده، از شخصیت‌های سیاسی افغان حاضر در نشست صلح افغانستان در دوحه
صلح‌،گویی در افغانستان به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل شده است اما فردا دوحه قطر میزبان دور دوم گفت‌وگوهای صلح میان نمایندگان گروه‌های سیاسی، فعالان مدنی و معتمدان مردمی از یک سو و نمایندگان طالبان از سوی دیگر است؛ گفت‌وگوهایی که در رسانه‌های افغانستان از آن با عنوان «مذاکرات بین‌الافغانی» یاد می‌شود.

سفر شهردار تهران به بغداد

پس از سفر رئیس‌جمهور به عراق و سفر متقابل نخست‌وزیر عراق به ایران، دیشب شهردار تهران وارد بغداد شد.

بنزین؛ آینده‌سوزی یا آینده‌سازی

تصمیم‌گیری درباره قیمت بنزین در 4سال گذشته به یک معما تبدیل شده و پس از آنکه مجلس و دولت در اسفند پارسال بر سر پیشنهادهای مختلف نتوانستند به جمع‌بندی برسند، پیشنهادهایی به شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی با حضور روسای جمهور، مجلس و قوه قضاییه ارائه شده است.

سیل عروسی‌ام را به‌یادماندنی کرد

داماد از قایق خارج می‌شود و با احتیاط دست عروسش را می‌گیرد؛ مبادا تور لباس سفیدش خیس شود.
گفت‌وگو با شاهرخ شهبازی، بازیگر نقش تختی که شباهت عجیب و غریبی به جهان‌پهلوان دارد

20 سال آرزو داشتم تختی شوم

اگر بخواهیم از پهلوانانی نام ببریم که نامشان با گذر سال‌ها همچنان در حافظه تاریخی پهلوانی این کشور باقی‌مانده، بین مردم محبوب هستند و همه از آنها به نیکی یاد‌می‌کنند، کمتر کسی هم‌ردیف غلامرضا تختی قرار می‌گیرد.

فردوسی نخستین فیلمنامه‌نویس ایران است

نامه ظریف به وزیران خارجه جهان