• پنج شنبه 13 دی 1397
  • الْخَمِيس 25 ربیع الثانی 1440
  • 2019 Jan 03

دوئل برای اینستاگرام

جدال موافقان و مخالفان فیلترینگ با اعلام صدورحکم قضایی درباره تنها شبکه اجتماعی پرمخاطب جهانی باقیمانده درکشور به اوج رسیده است
از میان شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب جهان در ایران تنها اینستاگرام تاکنون از تیغ فیلترینگ دور مانده است.

ثبت جهانی خیابان ولیعصر در تولد 90سالگی

طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه تا ثبت جهانی فاصله کمی دارد؛ خیابان ولیعصر که پیش از این ثبت ملی شده بود حالا و با پیگیری‌های شهردار جدید تهران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، گام  بزرگی برای ثبت جهانی‌ برداشته شده؛ چراکه اکنون مستندات لازم تهیه و به دبیرخانه یونسکو ارسال شده است.
در همایش «پرسمان همگانی و مشارکت شهروندان» مطرح شد

تدوین لایحه همه‌پرسی محلی در دولت

لایحه همه‌پرسی محلی در دولت در حال تدوین است تا به مجلس ارائه شود؛ لایحه‌ای که براساس آن بتوان همه‌پرسی‌های قانونی را در مقیاس محلات و بخش‌هایی از شهرهای بزرگ برگزار کرد.

آنچه خود داشت...

یکی، دو هفته گذشته درباره موضوع انتخاب شورای‌عالی فنی شهرداری تهران در صحن شورا گفتم که اگر بنا به استفاده از اشخاص مجرب و کاردان و کارکشته است، در شهرداری تهران هم، چنین افرادی را داریم و امروز هم در مورد مؤسسات زیرمجموعه شهرداری تهران و در سطح خرد و کلان مدیریتی می‌شود گفت که اگر بنا به استفاده از جوانان است، هستند جوانان شایسته در بدنه شهرداری تهران.

خنثی‌کردن امنیتی‌سازی‌ ایران

آقای ظریف در مصاحبه اخیر با روزنامه همشهری، 2دستاورد مهم برجام شامل از بین رفتن پروژه امنیتی‌سازی‌ ایران و حفظ برنامه هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد که در کشاکش برخی جنجال‌های رسانه‌ای هدفمند یا غیرآگاهانه بر سر پیوند زدن صرف برجام به مسائل اقتصادی، کمتر به آن توجه می‌شود.

استانداران خراسان رضوی، قم،یزدوفارس انتخاب شدند

هیأت وزیران، «علیرضا رزم‌حسینی»،«بهرام سرمست»،«محمدعلی طالبی» و«عنایت‌الله رحیمی» را به‌ترتیب به‌عنوان استانداران استان‌های خراسان رضوی، قم، یزد و فارس انتخاب کردند.

ضیافت گالری‌دارها برای تهران

گالری‌دارهای تهران، نخستین هفته هنر تهران را برگزار می‌کنند.
گفت‌وگو با آلفرد یعقوب‌زاده که دوربینش انعکاس تصویر جنگ است

به عکاسی اعتیاد دارم

در دهه‌های اخیر، عکس‌های بسیاری از وقایع مهم تاریخی منتشر شده اما ارزش برخی از آنها فراتر از یک عکس خبری بوده و در حافظه تاریخی نسل‌های بعد ثبت شده است.

جنگ‌آب از زمین‌های‌کشاورزی تا بهارستان

قیمت جدید خودرو امروز اعلام می‌شود

مرزهای بسته، سفره‌های‌خالی