• دو شنبه 14 اسفند 1396
  • الإثْنَيْن 17 جمادی الثانی 1439
  • 2018 Mar 05

بانک رفاقتی بانک اسلامی نیست

دفاع و انتقاد همزمان رئیس‌جمهور از شبکه بانکی: سیاست تورم ‌تک‌رقمی ادامه یابد؛ بانک‌ها دست از بنگاهداری بردارند
حسن روحانی، رئیس‌جمهور در پنجاه و هفتمین مجمع سالانه بانک مرکزی با دفاع از عملکرد بانک مرکزی و شبکه بانکی، از بانکداران خواست بانکداری رفاقتی و بنگاهداری را کنار بگذارند.

‌کاشت درخت در خانه هنرمندان

در سومین روز کارناوال 8روزه درختکاری، پارک هنرمندان میزبان کاشت درخت بود. درختانی که به یاد هنرمندان از دنیا رفته سال 96کاشته شد.

دغدغه درختکاری

15اسفند در کشور ما به‌عنوان روز درختکاری شناخته می‌شود. این فرهنگ نیک و نمادین در آستانه سال نو که ریشه در علایق ملی و سنت تاریخی ایرانیان دارد، احترام به خاک، زراعت و طبیعت است که البته در آموزه‌های مذهبی و دینی نیز به آن پرداخته شده است.

سفر لودریان و تداوم‌گفت‌وگوها

روابط ایران با کشورهای اروپایی در سطوح مختلف برقرار است و سفرهای متقابل از ایران به اروپا و از اروپا به ایران در سال‌های اخیر در دستور کار مقامات دو طرف قرار داشته است.

بانک مرکزی، دولت و مردم

مجمع عمومی سالانه بانک مرکزی دیروز در حالی با حضور رئیس‌جمهور و اعضای مجمع این بانک برگزار شد که ضرورت دارد تا به درک درستی از چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی بانک‌ها و نقش آنها در اقتصاد کلان در بین مردم، بانک مرکزی و دولت دست پیدا کنیم.

قوه قضاییه تکلیف املاک نجومی را روشن‌کند

از ابتدای شهریورماه سال گذشته که برخی رسانه‌ها به افشاگری واگذاری املاک نجومی در دوره مدیریت سابق شهرداری پرداختند، بیش از یک سال و نیم می‌گذرد و پرونده‌های دیگری همچون گزارش اخیر محمدعلی نجفی، شهردار تهران از تخلفات دیگر مدیریت سابق شهری نیز به آن اضافه شده است.

وزیر‌کشور: حجاب،‌ دستور جلسه‌آینده شورای اجتماعی کشور است

رحمانی فضلی: موضوع جلسه بعدی شورای اجتماعی کشور، حجاب خواهد بود. در این جلسه دنبال ارائه گزارش‌های تحلیلی و علت شناسانه در زمینه حجاب هستیم.

قوانین فیلترینگ، نیاز به اصلاح دارد

محمد جواد آذری جهرمی همیشه در رسانه‌ها به‌عنوان جوان‌ترین وزیر کابینه شناخته و خوانده شده است اما وقتی وزیر ۳۶ ساله ارتباطات صحبت می‌کند اگر چشم‌هایتان را ببندید تصور می‌کنید کلمات جاافتاده و شمرده یک مدیر قدیمی را می‌شنوید.

پیشرفت‌ علمی بدون‌ تعهد بی‌معناست