21
یکشنبه 19 آبان 1398
شماره 7801
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ربودن ناخواسته دختربچه توسط سارقان خودرو

کوتاه از حادثه
سارقان وقتی خودرویی را با سوئیچ و درهای باز دیدند نقشه ساده‌ترین سرقت عمرشان را کشیدند، اما دقایقی بعد متوجه شدند دختری سه‌ساله در خودروی سرقتی حضور دارد.
ویژه
مرد معتاد به‌دلیل سوء مصرف مواد‌مخدر، کنار خیابان از حال رفت تا سگ او به 2شهروند حمله کرده و آنان را مصدوم کند.
به جای این همه تعطیلات که فقط به وقت گذرانی می‌گذرد، مسئولان روز فردایِ شب یلدا را تعطیل کنند که مردم راحت و بدون استرس بیشتر در کنار خانواده باهم باشند و خوش بگذرانند.
2 روز پس از زلزله 5.9ریشتری میانه که شمال‌غرب کشور را به لرزه درآورد، شبکه‌های اجتماعی پر شده از کلیپ‌ها و اخباری که گاه دل هر ببینده‌ای را به درد می‌آورد و گاه اشک شوق را بر گونه‌های هر ایرانی روانه می‌کند.
اعضای باند به‌صورت حرفه‌ای در آمریکا، اروپا و آسیا کف‌زنی می‌کردند

هتلدارایرانی سردسته باند بین‌المللی کف‌زنی

داخلی
مردی که صاحب هتلی در استانبول ترکیه است پس از سفر به ایران، باندی با اعضای فامیل تشکیل داد که در نقش مأمور اقدام به کف‌زنی از طعمه‌های خارجی خود در تهران می‌کردند.
کشف وینچستر از خودروی مرد سابقه‌دار

کشف وینچستر از خودروی مرد سابقه‌دار

مرد سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود این بار به اتهام سرقت خودرو و حمل وینچستر دستگیر شد.
با مردم
با مردم
از مسئولان شهرستان بهارستان تقاضا می‌شود غروب‌ها از شهر گلستان مابین جاده ساوه تا فلکه دوم بازدید کنند و ببینند که چگونه پارک‌های دوبله و سوبله بعضی رانندگان به‌خصوص مغازه‌داران عامل ترافیک وحشتناک می‌شود و مردم ناچار به طی مسیر 200‌متری در یک ساعت هستند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «نگهداری اتوبان از ساخت آن بسیار مهم‌تر است» در ستون با مردم پاسخ داده است:« طبق آخرین نقشه نواری برداشت شده از آزاده‌راه تبریز – زنجان مقرر است حدود 70کیلومتر از خرابی‌های متوسط و بالاتر این آزادراه طبق اولویت لکه‌گیری و روکش آسفالت شود و تا اواخر مهرماه بیش از 11کیلومتر از خرابی‌های این آزادراه طبق اولویت اصلاح شده است.