02-03
دو شنبه 7 خرداد 1403
شماره 9109
سیاسی- دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روحانی طراز انقلاب

ویژگی‌های روحانی ایده‌آل از منظر امام خمینی ره در منشور روحانیت و تطبیق آن با سیره شهید آل‌هاشم
گزارش3
شهید آیت‌الله آل‌هاشم، همه ویژگی‌های یک روحانی طراز انقلاب را داشت؛ از مردمی بودن تا اخلاص و صداقت. از ایستادگی در برابر تجزیه طلبی تا میانداری برای حل مشکلات معیشتی مردم.
ویژه
حادثه غمبار شهادت رئیس‌جمهور و همراهان‌ ایشان، ضایعه‌ بزرگی برای کشور بود و مردم سراسر ایران را عزادار کرد‍؛ حادثه‌ای که طی آن نظام و مردم ایران سرمایه‌های گرانسنگ‌شان را از دست دادند؛ سرمايه‌هايي که جای‌ خالی‌شان به‌سادگی‌ پر نخواهد شد و حالا کارنامه و خدمات هر یک از شهدای خدمت باید برای افکارعمومی تشریح شود.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح‌ روز پنجشنبه به‌ صورت حضوری انجام می‌شود.
نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای افزایش قدرت ‌دفاعی گام‌های اساسی‌ای برداشته است.
دستگاه قضایی به‌منظور تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» راهبردهای ویژه‌ای در دستور کار دارد.
رهبر انقلاب: مرحوم شهید آل‌هاشم معنای نماز جمعه را تغییر داد

رفیق مردم

گزارش1
«پدر معنوی مردم تبریز» لقبی بود که مردم این خطه برای شهیدآیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی انتخاب کرده بودند؛ شهیدی که مردمی زیست و در نهایت هم با «شهادت» پاداش گرفت و به آرزوی دیرینش رسید.

تبار ابراهیم

روحانیت در همه عرصه‌ها، شهید تقدیم راه انقلاب کرده است
اگر در مبارزات انقلاب، روحانیت وارد نمی‌شد، هیچ حزبی، هیچ مجموعه‌ای و هیچ گروهی قادر نبود بساط حکومت استبدادی و سلطنتی را براندازی کند و از بین ببرد و تسلّط دیرین استعمار را بر این کشور نابود کند و زمینه آن را از میان بردارد.
طرح «سربازی اجباری» در انگلیس احیا می‌شود
نخست‌وزیر انگلیس در اقدامی جنجال‌برانگیز اعلام کرد که اگر در انتخابات، حزب حاکم محافظه‌کار پیروز شود، قانون سربازی اجباری را در این کشور اجرایی خواهد کرد.
PDF سیاسی- دیپلماتیک
کوتاه سیاسی- دیپلماتیک
خبرسازان
سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت والده سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.
هشتگ