11
دو شنبه 10 اردیبهشت 1403
شماره 9083
تماشاگر 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لالیگا رو به قهقرا

شاید فصل آینده رئال و بارسا در اروپا بازی نکنند
لالیگا با یک سهمیه کمتر از سری‌آ و بوندس‌لیگا، برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا که با فرمت جدید برگزار می‌شود، فقط 4نماینده دارد اما ممکن است همین تعداد سهمیه را هم از دست بدهد.
ویژه
برای نخستین‌بار در چندین سال اخیر بایرن‌مونیخ رابطه‌ای با قهرمانی در بوندس‌لیگا ندارد اما پیروزی 2 بر یک مقابل اینتراخت فرانکفورت که با 2گل هری کین به‌دست ‌آمد، از چند جهت اهمیت داشت.
رافا نادال با پیروزی خیره‌کننده در رقابت‌های مسترز‌مادرید، نه‌فقط انتقام شکست هفته گذشته را گرفت که نشان داد در حال بازگشت به اوج است و اگر دوباره مصدومیت‌هایش برنگردد، آماده است هر بازیکنی را به چالش بکشد.
شاید اگر بازی‌های فوتبال 85دقیقه بود و همه داوران مثل داور آفریقایی بودند، داوری که در یکی از مسابقات جام‌ملت‌های قاره سیاه در همین دقیقه سوت پایان بازی را به صدا درآورده بود، بایرلورکوزن هم‌اکنون در انتهای جدول بوندس‌لیگا قرار داشت.
لیونل مسی در پیروزی 4بر یک خارج از خانه اینترمایامی در زمین نیوانگلند رکوردهای جدید برای خودش ثبت کرد. او با 2گل و یک‌ پاس‌گل دیگر به‌طور همزمان به 2رکورد جدید در MLS رسید.

پایان معمولی

قاعدتا نباید داستان لیورپول و کلوپ این‌طوری تمام می‌شد
فصل نهم و فصل‌ وداع یورگن کلوپ، ملقب به آقای معمولی، در آنفیلد خیلی خوب پیش می‌رفت و این سرمربی آلمانی، لیورپول را در همه جام‌ها مدعی کرده بود تا اینکه 2هفته پیش همه‌‌چیز از دست رفت.