22
دو شنبه 13 آبان 1398
شماره 7798
جامعه
23023618
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جذب حداقل ۸۰۰ معلول در آزمون استخدامی کشور

مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه امسال حداقل ۸۰۰ معلول در آزمون استخدامی کشور جذب می‌شوند، گفت: اگر بخشی از سهمیه ۳ درصدی اشتغال معلولان با افراد واجد شرایط پر نشود، سهمیه مذکور از بین نمی‌رود تا مجددا افراد در سال‌های بعد جذب شوند.
ویژه
سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ایران روز یکشنبه، ۱۲آبان از دفتر روز اول گروه علی‌بابا در کارخانه نوآوری بازدید کرد.
از ابتدای انتصاب دکتر غلامی به وزیری وزارت علوم و تحقیقات اعتراضات و ملاحظات بسیار زیادی در بدنه دانشگاهی کشور مطرح بود.

آثار برخی در دایره نظام ارزشی ما نیست

مدیر گروه تالیف کتب‌ درسی ادبیات فارسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره حذف اشعار و نوشته های برخی از شاعران و نویسندگان همچون سایه، ساعدی و... از کتاب‌های ادبیات فارسی می‌گوید
گزارش
چند روز پیش یکی از کانال‌های تلگرام، لیستی از اشعار و داستان‌های شاعران و نویسندگان نامی ایران که از کتاب‌های ادبیات فارسی مدارس حذف شده‌اند، منتشر کرد که انتقادهای بسیاری از اهالی فرهنگ و ادب را به همراه داشت.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
روز گذشته خبرگزاری فارس خبری را در رابطه با بازداشت علی‌اصغر پیوندی، رئیس سازمان هلال‌احمر منتشر کرد که چند ساعت بعد این خبرتکذیب شد و البته خبرگزاری فارس هم آن را از روی سایت خود حذف کرد.