05
چهار شنبه 20 فروردین 1399
شماره 7912
ورزشی
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی

نکته بازی
امیرحسین صادقی که این روزها خیلی پرمصاحبه شده و مدام هم ژست متعصب‌ها را می‌گیرد، در تازه‌ترین اظهاراتش با انتقاد از وزارت ورزش گفته: «بارها پیشنهاد کردم استقلال را به‌مدت 10سال به من اجاره بدهند و یک پولی هم بگیرند.
ویژه
با عقب افتادن رقابت‌های المپیک و کوپا‌آمریکای 2020به‌مدت یک سال پیش‌بینی می‌شد جام جهانی 2022قطر هم به تعویق بیفتد اما فیفا دلیلی برای این کار نمی‌بیند.
اختلاف نظر بر سر اینکه درصورت لغو مسابقات باقی‌مانده لیگ نوزدهم کدام تیم باید به‌عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شود همچنان ادامه دارد.

رونالدو و مسی زیر سقف یک لیگ

یا کریستیانو به رئال برگردد یا مسی با لائوتارو مارتینس در اینتر معاوضه شود
سال گذشته کریستیانو رونالدو وقتی از رئال به یوونتوس رفت در مصاحبه‌ای از مسی دعوت کرد تا به سریA بیاید و ادامه رقابت‌های شخصی دو نفره را با هم پیگیری کنند.

بس کنید!

یک جدال چرک در روزهای قرنطینه فضای فوتبال ایران را آلوده کرده؛ رسانه ملی مسبب این ماجراست و مثل همیشه خودش را از معرکه کنار کشیده
کرونا مسابقه‌های فوتبال را معلق کرده و تیم‌ها بلاتکلیف هستند اما این بیماری هولناک هم نتوانست فضای آلوده هواداری در فوتبال ایران را مهار کند.
اولین بازگشت از موضع ضعف
اولین بازگشت از موضع ضعف
قلعه‌نویی تا به حال بارها از استقلال رفته و بعدا به این تیم برگشته، اما حکایت این بار فرق دارد و او این مرتبه اگر برگردد،