18
شنبه 31 تیر 1402
شماره 8836
پرونده2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
مکث
نوام چامسکی، زبان‌شناس و فیلسوف معروف آمریکایی در سال 1988، در کتاب خود با عنوان «مدل تبلیغاتی» معتقد است که هر خبر و گزارش خام در رسانه‌های غربی قبل از انتشار باید از 5فیلتر عبور کند.

معماری تفکر مخاطبان به سبک رسانه‌های لیبرال

رسانه‌های لیبرال سال‌هاست که دیگر اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، بلکه نحوه تفکر را تجویز و از ابزارهای قهری فکری استفاده می‌کنند تا تفکرات دیگران را آنطور که می‌خواهند، شکل دهند
گزارش
سال‌هاست که بی‌اعتمادی عمومی به اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی مورد بحث واقع می‌شود.