15
دو شنبه 11 آذر 1398
شماره 7820
سبک زندگی
23023100
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باورهای غلط درباره کاهش آلودگی هوا

باید بدانیم آسیب‌ها را چطور کم کنیم و از خودمان چطور مراقبت کنیم. در این روزها که آلودگی هوا بیداد می‌کند، مسئولان هشدار می‌دهند که بیماران ریوی، قلبی، سالخوردگان و کودکان کمتر در خیابان حضور پیدا کنند اما در این میان برخی مردم اعتقاد دارند با اقداماتی می‌توانند اثرات منفی آلودگی هوا را در خانه و خانواده خود کم کنند.
کولبراصطلاحی است که مردم مناطق کردنشین به افرادی می گویند که برای کسب درآمد به حمل اجناسی بین دو طرف خط مرزی اقدام می کنند.

زندگی‌های قسطی

افزایش هزینه‌ها و ناتوانی در خرید نقدی ضروریات یک خانه باعث شده که بسیاری از ایرانیان برای تامین ابتدایی ترین ضروریات زندگی به خریدهای قسطی روی بیاورند
جمله‌ای است که می‌گوید «مردی که قسط ندارد... مرد نیست.»؛ شاید جمله‌ای به ظاهر ناخوشایند به‌نظر برسد اما در عالم واقع، بسیاری از مردان و زنان حقوق‌بگیر از کارگر گرفته تا کاسب و کارمند با مفهومی به‌عنوان قسط آشنا هستند.
PDF سبک زندگی
کوتاه سبک زندگی
بیشتر ما از ورود اولین خودرو به ایران و تهران شنیده ایم اما این عکس که سال 1344 هجری گرفته شده،اولین خودرویی است که به یزد آوردند.مردم تا آن زمان خودرو ندیده بودند و به این دلیل با آن عکس یادگاری می گرفتند.