3
پنج شنبه 6 دی 1397
شماره 7563
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تهران برای حضور اثر هنری طراحی نشده است

نگاه
اصولا شهر تهران برای حضور اثر هنری طراحی نشده است و فضای شهری مناسبی برای استفاده از آثار هنری به‌خصوص مجسمه‌ها ندارد؛ مگر آن جاهایی که قبل از توسعه فضای اطرافشان دارای مجسمه‌ بودند؛ مانند میدان فردوسی، پارک شفق و میدان حر.
ویژه
نواب حسینی‌منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران درباره حادثه دانشگاه آزاد گفت: در پی استعلام از سامانه سیمفا مشخص شد که اتوبوس واژگون شده ساخت شرکت شهاب، تولید سال۸۱ بوده است که متأسفانه با اینکه در سن فرسودگی قرار داشت اما معاینه فنی نداشته است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: اتوبوس‌های فرسوده، نباید به فعالیت خود ادامه دهند و درباره ایمنی این اتوبوس‌ها هیچ تضمینی وجود ندارد، اما وقتی نه کرایه‌ها افزایش یافته و نه قطعات یدکی ارزان شده، چگونه می‌توان اتوبوس‌ها را نوسازی کرد؟
نخستین نشست شورای فنی شهرداری تهران پس از بازگشت دوباره دبیرخانه این نهاد به معاونت فنی و عمرانی تشکیل شد.

جای‌خالی هنر در شهر حس می‌شود

پیروز حناچی: یک راهکار حل معضلات شهر بالا‌بردن آستانه درخواست زیبایی‌شناسی مردم است
شهر
بیش از یک دهه پیش، کمبود مجسمه‌های شهری باعث شد که برگزاری دوسالانه‌های مجسمه‌سازی شروع شود و امسال ششمین دوره آن به مرحله پایانی خود رسید.
ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در میادین میوه و تره‌بار

ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در میادین میوه و تره‌بار

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با تأکید بر لزوم حفظ منافع شهروندان در جریان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری گفت: «سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار از ظرفیت‌ بالایی برای سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی برخوردار است.»
ساماندهی آزمایشی دستفروشان در 6منطقه تهران
طرح ساماندهی دستفروشان در ۶منطقه پایتخت با تصویب در کمیته اجتماعی شورای شهر تهران،  به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
PDF شهر
کوتاه شهر
جلسه مشترک کمیسیون‌های فرهنگی و سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با موضوع طرح تفکیک زباله از مبدأ برگزار شد.