• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 25 اسفند 1398
کد مطلب : 97348
+
-

سرقت دختر بازیگر مشهور پس از آزادی از زندان

سرقت دختر بازیگر مشهور پس از آزادی از زندان

دختر و داماد یک بازیگر معروف که از مردان پولدار سرقت می‌کردند، درحالی که تا روز محاکمه در دادگاه با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده بودند،طعمه جدیدی را به دام انداختند.
به‌گزارش همشهری، دختر جوان این بازیگر معروف بر سرراه خودروهای مدل بالا قرار می‌گرفت و وقتی قدم به خانه مردان پولدار می‌گذاشت، راه را برای ورود مردان زورگیر هموار می‌کرد. تحقیقات برای بازداشت این باند با شکایت یک جواهرفروش شروع شد. دختر بازیگر سوار بر بنزگران‌قیمت او شده و وقتی متوجه شده بود او طلافروش است به دروغ ادعا کرد که قصد دارد به‌زودی یک گالری طلا تاسیس کند. به این بهانه قدم در خانه مرد طلافروش گذاشته و داخل چای، قرص‌های خواب آور ریخته بود تا او را بیهوش کند.
 مرد جواهر‌فروش اما به‌هوش بود تااینکه 2مرد ناشناس وارد خانه شدند و با شکنجه مرد طلافروش، دست به سرقت اموال قیمتی وی زدند. دومین طعمه این گروه، مردی برج ساز بود که به همین شیوه در دام یک زن و 2مرد گرفتار  شده بود. وقتی مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند زن جوان را شناسایی و دستگیر کنند، متوجه شدند که او دختر یکی از بازیگران مشهور تلویزیون و سینماست که با همدستی همسر و دوست‌همسرش باند سرقت تشکیل داده‌اند. 
دختر بازیگر در بازجویی‌ها به سرقت از دومرد برج ساز و جواهرفروش اقرار کرد. او گفت با شوهرش یک سال قبل در دنیای مجازی آشنا شده و پدرش مخالف این وصلت بوده است. دلیل مخالفت آقای بازیگر مشهور این بود که خواستگار دخترش سابقه سرقت داشت. علاوه بر این، او بیکار بود و وضع مالی خوبی نداشت. 
دختر این بازیگر اما خانواده‌اش را تهدید کرده بود تا اینکه آنها به‌خاطر آبرویشان کوتاه آمده و این ازدواج سرگرفته بود. دختر این بازیگر در ادامه گفت: یک سال از ازدواجمان می‌گذشت و در این مدت شوهرم نتوانست کار خوبی پیدا کند. از سوی دیگر برای تامین مخارج زندگی نیاز به پول داشتیم تا اینکه او پیشنهاد سرقت داد. او با همدستی دوستش نقشه کشیدند تا من سر راه مردان پولدار قرار بگیرم و آنها را فریب بدهم. ابتدا قبول نکردم اما اصرارهای شوهرم باعث شد تسلیم شوم، چون نیاز شدیدی به پول داشتیم و باعث سرافکندگی‌ام بود اگر از خانواده‌ام درخواست پول می‌کردم. نقشه‌مان این بود که دوست شوهرم افراد پولدار را شناسایی می‌کرد و من با برنامه‌ریزی قبلی سر راه آنها قرار می‌گرفتم. با چرب‌زبانی اعتمادشان را جلب کرده و هر طور شده پا در خانه‌هایشان می‌گذاشتم. وی گفت: از قبل داروی خواب‌آور تهیه کرده و در چای آنها می‌ریختم تا کمی خواب‌آلود شوند. پس از آن در را به روی شوهرم و دوست او بازمی‌کردم. وقتی آنها سرگرم کتک زدن طعمه بودند، من نیز از فرصت استفاده می‌کردم و دست به سرقت اموال قیمتی می‌زدم.
این زن به‌شدت گریه می‌کرد و از جرمی که مرتکب شده بود پشیمان بود. بعد ازاعتراف این زن، شوهر وی نیز دستگیر شد اما نفر سوم این گروه فراری بود. از سوی دیگر دختر و داماد بازیگر سعی داشتند رضایت شاکیان را جلب کنند. خانواده متهمان نیز با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت در تکاپو بودند تا با سپردن وثیقه، زوج جوان را آزاد کنند تا شب عید کنار خانواده هایشان باشند.

سرقت دوباره پس از آزادی
سرانجام متهمان یعنی دختر و داماد بازیگر با سپردن وثیقه از زندان آزاد شدند.قرار شد تا روز محاکمه در دادگاه، آزاد باشند اما باز هم دست به سرقت زدند.هنوز یک هفته هم از آزادی‌شان نگذشته بود که باردیگر مردی پولدار را به دام انداختند. این‌بار هم زن جوان طعمه بود و پس از ورود به خانه مردی پولدار و بیهوش کردن او، همسرش وارد خانه شده و دست به سرقت اموال قیمتی وی زده بودند. با شکایت این مرد، پرونده جدیدی پیش روی قاضی دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت و وقتی شاکی، مشخصات متهمان را بازگو کرد مشخص شد که آنها کسی جز دختر بازیگر و شوهر وی نیستند؛ بنا بر این مشخص بود که آنها درس عبرت نگرفته‌اند. ازاین رو   قاضی دستور داد تا هرچه زودتر این زوج بازداشت شوند. آنها چند روز قبل به دام پلیس افتادند و در بازجویی‌ها به سرقت از طعمه تازه خود اقرار کردند. دختر بازیگر مدعی بود که شوهرش او را تهدید کرده و خواسته تا باردیگر سرراه رانندگان قرار بگیرد. ‌اکنون  زوج جوان در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرارگرفته‌اند و تحقیقات از آنها برای کشف جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید