• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 3 بهمن 1398
کد مطلب : 93618
+
-

فنایی: ریش و موهایم را رنگ نکرده‌ام



امیرحسین اعظمی| داوود فنایی این روزها یکی از چهره‌های جنجالی کادرفنی پرسپولیس به‌حساب می‌آید و به‌خاطر تیپ و ظاهرش به سوژه‌ای جذاب برای رسانه‌ها تبدیل شده است. فنایی که در این مدت واکنشی به حواشی روزهای اخیر نداشته، گفت‌و‌گویی کوتاه و اختصاصی با همشهری ورزشی انجام داده است.
  حاشیه را دوست ندارم
از فنایی درخصوص بازگشت به پرسپولیس سؤال می‌کنیم که اینگونه حرف‌هایش را آغاز می‌کند: «راستش را بخواهید، من تصمیم گرفته‌ام صحبت نکنم. شرایط پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق دارد و دوست ندارم مثل سال‌هایی که بازی می‌کردم، حاشیه درست شود. حاشیه را دوست ندارم و ترجیح می‌دهم کارم را انجام دهم. در پرسپولیس به‌جای حرف‌زدن باید کار کرد و این برای من یک اصل است. این یک چالش جدید در دوران مربیگری من است، البته در سال‌های گذشته مثل زمان دنیزلی یا ابتدای همین فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی در نهایت با آقا یحیی به این تیم برگشتم.»
  جایگاه برخی آدم‌ها کجاست؟
انتقادات قلیچ از انتخاب فنایی به‌عنوان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس یکی دیگر از موضوعاتی است که دستیار حال‌حاضر گل‌محمدی به آن واکنش نشان داده و می‌گوید: «چند سال پیش فقط روزنامه‌ها بودند که اخبار و حاشیه‌ها را انعکاس می‌دادند ولی الان فضای مجازی همه‌‌چیز را احاطه کرده و متأسفانه خیلی چیزها هم رعایت نمی‌شود. شما باید ببینید جایگاه برخی افراد کجا‌ست که به‌خودشان اجازه می‌دهند در مورد دیگران صحبت کنند ولی من ترجیح می‌دهم سکوت کنم و جوابی ندهم. من باید روی کارم تمرکز کنم. الان در موقعیتی هستم که باید کار کنم و چیزهای جدید یاد بگیرم و به همین دلیل نباید به حاشیه‌ها توجه کنم. کارنامه من و اینکه در چه تیم‌هایی فعالیت و با چه گلرهایی کار کردم، مشخص است. در واقع کارنامه مربیان زیر بغلشان است. ما بعد از 3 قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر، کار سختی داریم، پس باید کار کنیم و تمرکز داشته باشیم.»
  ریش و موهایم را رنگ نکرده‌ام
فنایی در ادامه اشاره‌ای هم به تیپ این روزهایش داشته و گفته است: «خیلی‌ها به من لطف دارند. راستش را بخواهید من و مهدی رحمتی در ابتدای این فصل قرارهایی گذاشتیم و این را هم بگویم که از کار‌کردن با رحمتی کیف کردم. تصمیم من این بود که امسال را با استایل خاصی شروع کنم و ریش گذاشتم. البته ریش و موهایم را رنگ نکرده‌ام و بعد از تمام‌شدن فوتبالم بود که ریش و موهایم سفید شد. این هم ارث پدری بود و حالا چهره‌ام اینطور شده است. چندبار هم می‌خواستم ریش و موهایم را بزنم ولی این کار را نکردم. الان با این چهره سن و سالم خیلی زیادشده است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :