• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 28 مهر 1398
کد مطلب : 85903
+
-

ایران سردتر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از صبح دیروز گفت: دمای هوا در برخی مناطق کشور تا ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
صادق ضیائیان افزود: طی 2 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب کرمان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاه همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
او به ایسنا گفت: از اواخر وقت روز شنبه با فعالیت سامانه جدید بارشی، ابتدا بارندگی به شکل خفیف در برخی مناطق شمال غرب آغاز می‌شود. به‌گفته ضیائیان، با توجه به عبور متناوب امواج این سامانه از امروز (یکشنبه) تا روزهای پایانی هفته، ضمن تشدید فعالیت این سامانه بارشی، باران گاه همراه با رعد و برق و وزش باد بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر در غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های مرکزی و شمالی زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی را در برمی‌گیرد. به اعلام مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از صبح امروز تا روزهای پایانی هفته دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۶ تا ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و گاه افزایش باد با احتمال بارش پراکنده و حداقل و حداکثر دمای ۱۶ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد است و فردا نیز نیمه‌ابری همراه با افزایش ابر و گاه افزایش باد با کمینه و بیشینه دمای ۱۵ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید