• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 72969
+
-

راه‌اندازی پرواز جاسک - تهران

فرماندار شهرستان جاسک گفت: با پیگیری استاندار هرمزگان در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، افزایش پروازهای مسافری این استان در دستور کار قرار گرفت و لزوم توسعه پروازهای استان هرمزگان با برقراری پروازهای روزانه ابوموسی - بندرعباس و همچنین راه‌اندازی پرواز جاسک - تهران تأکید کرد این موضوع با موافقت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در دستور کار این سازمان قرار گرفت. 

«محمد رادمهر» در گفت‌وگو با ایسنا افزود: یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه، تسهیل و تسریع در حمل نقل است؛ چراکه توسعه و آبادانی با حمل و نقل رابطه مستقیم دارد.  وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان جاسک در حوزه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی، گردشگری و مذهبی اظهار کرد: حمل‌ونقل از ارکان اصلی صنعت توریسم است که این صنعت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پردرآمدترین صنایع می‌تواند در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و معیشت در شهرستان نقش‌آفرین باشد‌.  وی با تأکید بر این‌که توسعه صنعت توریسم می‌تواند کشور را از وابستگی به درآمدهای نفتی جدا کند، بیان کرد: یکی از راه‌های توسعه صنعت توریسم، توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌ویژه، صنعت حمل‌ونقل هوایی است. 

رادمهر اضافه کرد: هدف از احداث و راه‌اندازی خط هوایی تهران‌ - جاسک و بالعکس، رفاه عمومی برای شهروندان، ترابری و ترانزیت کالا، رونق اقتصادی منطقه، توسعه صنعت گردشگری، جذب سرمایه‌گذاران و تجار به منطقه، ارتقای خدمات بهداشتی‌درمانی، توسعه دانشگاهی و علمی‌پژوهشی است. 

نماینده عالی دولت در شهرستان جاسک اظهار کرد: با راه‌اندازی خط پرواز جاسک - تهران زمینه تسهیل و تسریع برای ورود و خروج به پایتخت کشور مسافران فراهم می‌شود و این نقطه عطفی برای توسعه‌ شهرستان است.  وی با بیان این‌که توسعه صنعت هواپیمایی، از زیرساخت‌های مهم حمل‌ونقل و توسعه محسوب می‌شود، افزود: با حمایت‌های دکتر همتی، استاندار هرمزگان، این خط هوایی در شهرستان راه‌اندازی شده است. 

رادمهر بیان کرد: هماهنگی با مراکز اقامتی، هتل‌های شهرستان، مراکز خدماتی، تورگردانی و رایزنی با تجار و سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار دارد تا شاهد رشد و توسعه بیش‌ازپیش شهرستان و همچنین صنعت گردشگری در شهرستان جاسک باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید