• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68464
+
-

۲۲۰ واحد مسکن مهر سمنان متقاضی ندارد

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۲۲۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت با وجود پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در شهر سمنان متقاضی ندارد.

«حسین دهقان» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: ۳۲ واحد مسکن مهر تعاونی آرایشگران شهر سمنان به دلیل اختلاف بین متقاضیان و پیمانکار تاکنون به بهره‌برداری نرسیده و مراجع قضایی پیگیر رفع مشکلات این افراد هستند.
وی اضافه کرد: همچنین ۳۲ واحد از ساختمان‌های مسکن مهر متعلق به یکی دیگر از تعاونی‌های شهر سمنان در سال‌های گذشته بهره‌برداری نشد که پیگیری‌ها برای تکمیل این طرح ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان بیان کرد: ۲۴۰ واحد مسکونی در شهر گرمسار اکنون بدون متقاضی است که با اجرای طرح خودمالک امیدواریم در سال‌های آینده این واحدها به فروش برسد.
دهقان ادامه داد: ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهر دامغان بدون متقاضی است که با اجرای طرح خودمالک و واگذری طرح به بخش خصوصی می‌توان برای تکمیل این طرح‌ها اقدام کرد.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته ۱۱۲ واحد مسکونی در 8 بلوک برای افراد زیر پوشش بهزیستی در استان در حال ساخت بود که تاکنون 5 بلوک به بهره‌برداری رسیده و 3 بلوک دیگر در آینده عملیات ساخت آن به اتمام می‌رسد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان از اولویت‌های کاری است که با برنامه‌‌ریزی اصولی برای رفع این چالش اقدام می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید