• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68463
+
-

بهره‌برداری از پیست تارتان و اسکیت در مرکزی

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از تکمیل و افتتاح 2 پیست تارتان و اسکیت ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

«عابد حقدادی» در گفت‌و‌گو با مهر افزود: تکمیل پیست تارتان استادیوم ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک که از آرزوهای جامعه ورزش به شمار می‌رود، در حال اجراست و پیست اسکیت این مجموعه ورزشی نیز در مرحله انعقاد پیمان عمرانی قرار دارد و طبق برنامه‌‌ریزی انجام شده و قول مساعد مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور این 2 پیست حداکثر تا تا پایان آبان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود. وی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور کار تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی مورد تعهد را در استان مرکزی آغاز کرده است. حقدادی بیان کرد: پیگیری و مطالبه تعهد شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور از جمله برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی است تا افزایش سرانه فضای ورزشی که از مطالبات جامع ورزش و مردم استان به شمار می‌رود تحقق پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: در همین مورد با مساعدت مدیر عامل این شرکت و دستور وزیر ورزش و جوانان اسکوربورد(تابلوی نمایش) ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود، نصب، تکمیل و راه‌اندازی شد.
 همچنین ساختمان خانه کشتی شهید سلیم‌آبادی هم که مدت‌ها رها شده بود رفع نقص و تکمیل شده و در اختیار جامعه ورزش قرار گرفت.

وی بیان کرد: پروژه ورزشی زمین چمن مصنوعی سالن ورزشی ۲۲ بهمن اراک و زمین چمن مصنوعی استادیوم امیرکبیر شهرک نبئی اراک نیز با بهره‌گیری از مشارکت بخش خصوصی و در قالب ظرفیت ماده ۲۷ قانون الحاق در حال بازسازی کامل قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید