• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 27 آذر 1397
کد مطلب : 41281
+
-

خبرهای کوتاه | شهر

  بازدید مدیرعامل شرکت اراضی عباس‌آباد از همشهری

مدیرعامل شرکت اراضی عباس‌آباد به مناسبت بیست‌وهفتمین سالگرد انتشار روزنامه همشهری،از مؤسسه همشهری بازدید کرد و خبرهایی از رویکرد فرهنگی گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد داد.

سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت اراضی عباس‌آباد در این‌باره گفت: برای آنکه ما در حوزه کلان فرهنگی بتوانیم نقش جریان‌سازی داشته باشیم،  باید با استناد به طرح جامع اراضی پیش برویم. حجازی تصریح کرد: اراضی عباس‌آباد از سال 1345 پایه‌گذاری و در سال 53،  مصوبه‌ای برای ساماندهی 560 هکتار آن تصویب شد. پس از انقلاب هم بخشی از آن به مصلای تهران اختصاص یافت. هم‌اکنون سندهای متعددی برای توسعه فرهنگی عباس‌آباد وجود دارد و امیدواریم مختصات مورد نیاز جامعه را در فعالیت‌هایمان برآورده ‌سازیم.

  جایگزینی 1300  ایرانی با اتباع خارجی در شهرداری

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از جایگزینی بیش از 1300نفر از نیروهای ایرانی با اتباع خارجی در شهرداری تهران خبر داد. به گزارش شهرنوشت، رمضان امینی که صبح دیروز شخصا با حضور در سامانه1888 پاسخگوی مطالبات شهروندان بود، در حاشیه این برنامه گفت: «امروز (دیروز) بیش از 100تماس را پاسخ دادیم. فراوانی این تماس‌ها به همکاران خودمان مربوط بود و بیشترین مطالبات آنان تعاونی مسکن بود. تعدادی هم از عملکردها و نوع اقدامات در شهرداری شاکی بودند.» او درباره تماس شهروندان عنوان کرد: «انتقادات شهروندان هم بیشتر در حوزه خدمات شهری بود. این انتقادها به حوزه‌های رفت‌وروب، پسماند، آتش‌نشانی، فضای سبز، پله‌برقی و پل‌های هوایی مربوط می‌شد.یکی از اقدامات ما در حوزه بازرسی، جایگزینی نیروهای انسانی کشور با اتباع خارجی بوده است. مردم کشور عوارض پرداخت می‌کنند و ما اتباع را به‌کار می‌گیریم و در نهایت هموطنان خودمان بیکار هستند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید