• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 13 شهریور 1397
کد مطلب : 29199
+
-

دایی: چندبار از حق‌مان گذشت کنیم؟

اگر پول نگرفتن تعصب است بازیکن هم پول نگیرید

دایی: چندبار از حق‌مان گذشت کنیم؟

علی دایی این روزها علاوه بر اینکه به‌خاطر بازی‌های خوب سایپا مورد توجه قرار گرفته، به‌دلیل طلبی که از پرسپولیس دارد به سوژه روز رسانه‌ها تبدیل شده. دایی معتقد است مدیریت ناکارآمد در پرسپولیس باعث بروز چنین اتفاقی شده و نباید به‌خاطر پیگیری طلبش او را بی‌تعصب بدانند. دایی در گفت و گویی با میزان درباره وضعیت سایپا، لیست تیم‌ملی و وضعیت طلب خود از پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرده که در زیر می‌خوانید. 

    دروازه‌بان جدید
با توجه به اینکه پیش از فصل بازی دوستانه نداشتیم، زمان برد تا به شرایط ایده‌آل برسیم. هرچه از لیگ گذشت شرایط ما بهتر شد و هماهنگ‌تر شدیم. بازیکنان جدید و قدیمی هم به‌خوبی با یکدیگر هماهنگ شدند. منادی دروازه‌بان جدیدمان در تمرینات خیلی‌خوب بود و از سال قبل پیشرفتش را شروع کرد. ما سعی می‌کنیم به بازیکنان بااستعداد میدان دهیم. البته بازیکنان جوان هم باید از فرصتی که به آنها داده می‌شود بهترین بهره را ببرند. منادی عملکرد خوبی داشته و بازی کرده. البته اگر منادی نخواهد روند رو به رشد خود را ادامه دهد از ترکیب اصلی کنار می‌رود. برای من اسامی مهم نیستند و هر بازیکنی که آماده باشد را به‌میدان می‌فرستم. برای ما مهم نتیجه گرفتن تیم است. حضور هیچ بازیکنی در تیم من گارانتی و تضمین شده نیست. 

    افت ترابی به‌خاطر پرسپولیس؟
هر فوتبالیستی دوران افت دارد. مهدی هم پسر خوبی است و هم بازیکن بزرگی. ما به توانایی‌های ترابی اعتقاد داریم و می‌دانیم او به‌شرایط خوبش برمی‌گردد. ترابی در یک‌سال و اندی که من در سایپا هستم خیلی برای تیم زحمت کشیده و جزو بهترین‌ها بوده. خودم فوتبالیست بودم و می‌دانم این افت‌ها طبیعی است. اصلا و ابدا قبول ندارم که به‌خاطر پرسپولیس افت کرده. ترابی بسیار باوجدان و با شرف است. اصلا به این چیزها فکر هم نمی‌کنم. ترابی باتمام وجود برای ما بازی می‌کند و هرچه داشته باشد را در زمین می‌گذارد آن‌هم در شرایطی که در این چندوقت باوجود جوانی مشکلات و حواشی زیادی را هم تحمل کرده است.

    احترام به لیست کی‌روش
من به کی‌روش و انتخاب‌هایش احترام می‌گذارم اما مطمئن هستم که تیم ما بیشتر از یک بازیکن می‌توانست در تیم‌ملی داشته باشد. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند در جاهایی که تیم‌ملی نیاز دارد به تیم‌ملی کمک کنند. شاید چون کی‌روش در این مدت لیگ را ندیده این اتفاق افتاده. شاید اگر کی‌روش لیگ را نگاه کند با من هم نظر شود. 

    طلب از پرسپولیس حق طبیعی
چهار سال است که از پرسپولیس جدا شده‌ام چرا کاری کردند که وضعیت به اینجا برسد؟ هرکسی هرچیزی که دوست دارد بگوید. در این چهار سال چیزهایی دیدم که نیازی نیست آنها را بگویم. این پول حق طبیعی من است هیچ احدی نمی‌تواند بگوید که حقم نیست. یک‌بار گذشت کنم، دوبار گذشت کنم، سه بار گذشت کنم، نمی‌شود که فقط ما گذشت کنیم. وقتی در این چند سال آقایان من را دواندند و قرار گذاشتند و به حرف‌شان عمل نکردند چرا کسی حرف نزد. آقایان گرهی که با فوت کردن باز می‌شد را کاری کردند که الان دیگر با دندان هم باز نمی‌شود. حالا هم خودشان بیایند و پاسخگو باشند و من را هم دخالت ندهند. وقتی سیستم مدیریتی ایراد داشته باشد همین می‌شود. این مسئله چه ربطی به تعصب دارد، پس الان بازیکنان پرسپولیس که تعصب دارند نباید پول بگیرند. این حرف‌ها خنده‌دار است. وقتی قراردادی امضا شده باید حق و حقوقم را بدهند. در تمام این سال‌ها آقایان همه‌جا محکوم شدند. همان اول می‌توانستند مصالحه کنند اما می‌خواستند با این کارها من را اذیت کنند. این رفتارها به‌غیر از اذیت کردن من چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ ارزش پول از چهار سال پیش تا الان پایین آمده، همه اینها را بگذارید کنار هم ببینید چه خبر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید