• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 13 شهریور 1397
کد مطلب : 29198
+
-

سیاست سکوت

سیاست سکوت

لیست تیم‌ملی روز یکشنبه اعلام شد و در کمال تعجب از پرسپولیس به‌عنوان قهرمان 2 دوره لیگ برتر تنها علیرضا بیرانوند به تیم‌ملی دعوت شد. با وجود اختلافاتی که پیش از این بین برانکو و کی‌روش رخ داده بود، شاید می‌شد پیش‌بینی کرد که نفرات زیادی از پرسپولیس دعوت نشوند. این درحالی است که حتی نفراتی مانند محمد انصاری ، کمال کامیابی‌نیا و علی علیپور که سابقه دعوت به تیم‌ملی را داشتند این‌بار جایی در تفکرات کی‌روش نداشتند. اما مهم‌ترین اتفاق برای سرخپوشان عدم دعوت سید جلال حسینی به تیم‌ملی بود که برای دومین‌بار اتفاق افتاد. با این وجود بعد از اعلام لیست تیم‌ملی بازیکنان پرسپولیس ترجیح داده‌اند که سکوت کنند و فعلا مصاحبه‌ای انجام ندهند البته به‌جز سید‌جلال حسینی که همیشه صحبت‌های خود را بدون هیچ ترسی بیان کرده است.

    از انتشار عکس تا پیام مبهم
کاپیتان پرسپولیس بعد از اعلام لیست تیم‌ملی با انتشار عکس 5 بازیکن پرسپولیس نشان داد که تا چه اندازه از دعوت نشدن این نفرات ناراحت است. این درحالی است که گفته می‌شود سرمربی تیم‌ملی پیش از آغاز جام‌جهانی از او خواسته بود تا خداحافظی کند اما سیدجلال این کار را انجام نداد تا اختلاف کی‌روش و حسینی کلید بخورد. با این حال کاپیتان سرخپوشان در ادامه انتشار عکس‌های بازیکنان تیم با انتشار مطلبی عنوان کرد:« به دشمنان قسم خورده و قدیمی‌مان اجازه نخواهیم داد که به حیثیت ما صدمه بزنند.»

    تولد منشا همه را آرام کرد
گادوین منشا باوجود اینکه از زمان پیوستن به پرسپولیس هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده است اما با این‌وجود یکی از محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس است. منشا روز گذشته تولد 28سالگی خود را جشن گرفت و به‌همین دلیل تمام بازیکنان پرسپولیس ترجیح دادند که به‌جای فکر کردن به تیم‌ملی به شوخی با منشا بپردازند تا جو شادی در تمرینات پرسپولیس شکل گیرد.

    برانکو راضی‌تر از همه
انتخاب یک بازیکن از پرسپولیس شاید تنها برای برانکو بسیار شیرین بوده است. سرمربی پرسپولیس که خود را برای دیدار برگشت الدوحیل آماده می‌کند حالا می‌تواند با تمام نفرات، سرخپوشان را برای ادامه لیگ و مسابقه حساس آسیا مهیا کند و به‌نظر می‌رسد از این لیست تیم‌ملی بسیار راضی و خشنود است.

    درخواست از کاپیتان برای حفظ آرامش
در شرایطی که تمرینات تیم‌ملی از روز گذشته آغاز شده کاپیتان پرسپولیس همچنان از عدم دعوت بازیکنان تیم به تیم‌ملی ناراحت است. اما شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان باشگاه و همچنین کادر فنی از سیدجلال درخواست کرده‌اند تا آرامش خود را در این شرایط حفظ کند و فعلا دیگر حرفی نزند تا از این طریق تمرکز تیم هم به‌هم نریزد. البته باید دید این آرامش و سکوت بین بازیکنان پرسپولیس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید