دستگیری دزدان خانههای تهران
اعضای باند سرقت از خانههای پایتخت در زندان نقشه سرقتها را کشیده بودند. به گزارش همشهری، بهدنبال سرقت از چند خانه در محله شاهد تهران، تحقیقات کارآگاهان پایگاه ششم برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. با بررسی دوربینهای مداربسته معلوم شد که دزدان 4نفر هستند که سوار بر2 موتور سراغ خانههایی میروند که چراغشان خاموش است و زنگ در را میزنند و وقتی از نبود صاحبخانه مطمئن میشوند، با تخریب قفل، وارد خانه میشوند و پول، طلا و سکهها را سرقت میکنند. در ادامه تحقیقات هویت 2نفر از سارقان شناسایی شد و کارآگاهان موفق شدند این دو را دستگیر کنند. آنها اعتراف کردند که سرقتها را با همدستی 2نفر دیگر که در زندان با آنها آشنا شده بودند رقم زدهاند و نقشه سرقتها را در زندان کشیده بودند. سرهنگ رضا حاتمی، فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: متهمان به سرقت از 8خانه اعتراف کردند و تحقیقات برای دستگیری همدستان آنها ادامه دارد.