• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 12 تیر 1397
کد مطلب : 21828
+
-

با مردم | حوادث

با مردم
با مردم | حوادث


  اشغال پیاده‌روها و ایجاد سد معبر

باسلام. در بسیاری از محلات کسبه محل با قرار دادن برخی اقلام و کالاهای فروشی خود در پیاده روها سدمعبر می‌کنند. برخی حتی خودروی خود را نیز مقابل مغازه پارک می‌کنند. این درحالی است که طبق قانون سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها با هر عنوانی ممنوع است. از مسئولان ذیربط در شهرداری مناطق تهران درخواست می‌کنیم نسبت به احقاق حقوق شهروندی به این موضوع هم رسیدگی کنند. همچنین از روزنامه همشهری انتظار داریم نسبت به اطلاع‌رسانی در این‌باره گزارش‌هایی را منتشر کنند.

3654...0919



  نظارت بر آمبولانس‌های خصوصی

سلام. امیدوارم برایتان اتفاق نیفتاده باشد که به‌دلیل اضطرار ناچار شوید از خدمات آمبولانس‌های خصوصی استفاده کنید. متأسفانه کرایه‌های بالای خدمات این آمبولانس‌ها خاطره تلخی برای کسانی که ناچار شده‌اند تا برای حل مشکل بیمار خود از این خدمات استفاده کنند به‌جای می‌گذارد. از طرف دیگر در برخی موارد وضعیت و عملکرد آمبولانس‌های خصوصی به‌گونه‌ای است که نه‌تنها تجهیزات پزشکی کافی ندارند بلکه از خودروهای غیراستاندارد و گاه از رده خارج به‌عنوان آمبولانس استفاده می‌کنند. چرا مسئولان ذیربط در وزارت بهداشت نظارتی بر کرایه‌های سرسام‌آور نمی‌کنند.

محمدی از کرج



  ساماندهی اجاره‌بها

درخصوص مبالغ بالای اجاره‌بهای مسکن در مناطق مختلف تهران گزارشی منتشر کنید. متأسفانه بازار اجاره مسکن درگیر حرف‌های شعاری و بدون عمل نمایندگان شده است. از طرفی نبود قانون و عدم‌نظارت علت اصلی نوسان اجاره‌بها در کشور شده است. مسئولان فکری برای ساماندهی اجاره‌بها داشته باشند.

یک بازنشسته مستأجر از تهران



  بلاتکلیفی رانندگان خودروهای فرسوده

با سلام خدمت شما. مدت‌هاست رانندگان تاکسی‌های فرسوده مراحل ثبت‌نام تعویض خودرو را انجام داده‌اند، اما به‌دلیل بلاتکلیفی و پرداخت نکردن وام خرید خودرو عملا از شغل خود بیکار شده‌اند. همسر من یکی از این رانندگانی است که بیکار و با توجه به مستأجری و هزینه‌های بالای زندگی خانه نشین شده است. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

گلایه همسر یک راننده تاکسی



  همراه اول پاسخگوی مشترکان نیست

یک‌ماه قبل یک بسته اینترنتی به مبلغ 12هزار تومان از همراه اول خریداری کردم. اما متأسفانه مبلغ 120هزار تومان از حساب من کسر کردند! طی این مدت بارها و بارها پیگیر دریافت مبلغ اضافه برداشت از حسابم شده‌ام، اما پاسخی که می‌دهند این است: این مشکل برای خیلی از مشترکان اتفاق افتاده و موضوع جدیدی نیست! چرا کسی در همراه اول پاسخگوی مشترکانی که در حق آنها اجحاف شده نیست؟

6642...0919



  اطلاع‌رسانی کنند

در چند روز گذشته قطع مکرر برق مناطق مختلف پایتخت در این هوای گرم تابستان، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. انتظار می‌رود مسئولان در شرکت برق تهران حداقل زمان خاموشی‌های موقت را هم به ساکنان محلات مختلف اطلاع‌رسانی کنند.

مینایی از تهران



  گوش شنوایی نیست

بیش از 2سال است که پیگیر دریافت هدیه ربع سکه بهارآزادی در مسابقه ثانیه‌های شبکه دوم سیما هستیم، اما هر بار که پیگیری می‌کنیم متأسفانه کسی در این شبکه پاسخگوی ما نیست. این در حالی است که موضوع را به 162 و بازرسی سازمان صدا و سیما هم منعکس کرده‌ایم، اما گوش شنوایی نیست.

2952...0937

لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید