• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
یکشنبه 3 تیر 1397
کد مطلب : 20707
+
-

ریزنویس

 سید حسن رسولی، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران: گزارش خزانه‌دار شورا درخصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در فروردین‌ماه سال ۹۷، انتخاب یک نفر نماینده برای مصوبه الزام شهرداری تهران به تشکیل کمیته سیاستگذاری تملک، مرمت و بهره‌برداری از اماکن دارای قدمت تاریخی و هویت فرهنگی در شهر تهران، پرونده اعتراض مالکین باغات و... در جلسه امروز شورای شهر بررسی می‌شود.(مهر)

 مهدی سیف، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران: پس از تجربه مثبت عید نوروز و استقبال خوب شهروندان، شهرداری تهران درنظر دارد از 15تیر تا 15شهریورماه تورهای تهران‌گردی را در 6مسیر برگزار کند.(شهرنوشت)

 فرهاد افشار، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر:  روش‌های متعددی برای تخمین جمعیت موش‌ها وجود دارد. علم آمار با مشخص کردن یک نمونه و تعمیم آن به سطح شهر با روش‌های دستگیری و آزادسازی می‌تواند، جمعیت موش‌ها را تخمین بزند که در این راستا قراردادهایی با مجموعه‌های پژوهشی منعقد شده تا در یک بازه زمانی جمعیت موش‌های تهران را برآورد کنیم.(شهرنوشت)

 پروانه مافی،نماینده مردم تهران در مجلس: بررسی و تدوین طرح درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در کمیسیون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها پایان یافت. (شهرنوشت)

 ایرج معزی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد و بعد از آن نسبت به تعریف پروژه‌های جدید که براساس نیاز مردم و منابع است اقدام خواهیم کرد. از سوی دیگر باید به بحث نگهداشت پروژه‌های ساخته شده هم توجه شود. (همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :