• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 28 خرداد 1397
کد مطلب : 20046
+
-

با مردم

با مردم

  دل 80 میلیون را شاد کرد

پیروزی غرورآفرین در نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی فوتبال مراکش، در جام جهانی2018 را تبریک می‌گویم. این پیروزی دل 80 میلیون را شاد کرد.
بلیغیان از تهران

  مگر ما حقی نداریم؟

سلام. با گذشت 3ماه از سال97 هنوز حقوق و مزایای تصویب شده جدید به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت نشده است. آیا دیواری کوتاه‌تر از دیوار کارگران بازنشسته وجود ندارد؟ تاکنون سابقه نداشته که حق و حقوق ما را به‌موقع پرداخت کرده باشند. مگر ما حقی نداریم؟ مگر ما نیاز مالی نداریم؟ باور کنید اجاره خانه، مریضی و گرانی آزارمان می‌دهد. لطفا صدای ما را به‌گوش مسئولان برسانید.
5947...0912

  گردن ما مشاوران املاک نیندازید

سلام. من خودم مشاور املاک هستم و به‌دلیل بازار آشفته و بدون نظارت ملک 3‌ماه است حتی یک قرارداد هم ننوشته‌ام. والله و بالله بالا رفتن قیمت مسکن و اجاره‌بها به مشاوران املاک ربطی ندارد. این مالکان خانه‌ها هستند که گران کرده‌اند. استدلالشان هم این است که چون دلار و سکه گران شده خانه هم باید گران بشود! تماس گرفتم تا به کسانی که در این ستون مشاوران املاک را متهم به جانبداری از مالکان می‌کنند بگویم، لطفا گناه را گردن ما مشاوران املاک نیندازید.
0356...0912

  نابسامانی در افزایش قیمت‌ها

سلام و تشکر از اینکه نظرات مردم را در این ستون منتشر می‌کنید. معمولا قیمت‌ها در اکثر نقاط دنیا، سال به سال و با توجه به تورم موجود افزایش پیدا می‌کند ولی متأسفانه این وضعیت در کشور ما بسیار متفاوت است. به‌گونه‌ای که افزایش قیمت کالاهای اساسی از ابتدای سال هر هفته و هر‌ماه و گاهی مواقع هر روز روند افزایشی پیدا می‌کند و کسی هم جلودارش نیست. لطفا در روزنامه در این خصوص بیشتر مطلب و گزارش بنویسید.
3568...0919

  درخواست از پلیس راهور

سلام. مدت‌هاست در مسیر آزادی تا تهرانپارس از پیچ شمیران تا پل چوبی همه‌روزه شاهد ترافیک سنگین هستیم. به‌خاطر اینکه نرده‌ها را برداشته‌اند و با ماشین‌های دیگر هم‌مسیر شدند. لطفا به مسئولان در پلیس راهور بگویید در این خصوص تدبیری بیندیشند.
8838...0912

لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما درمیان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید