• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192093
+
-

نقل قول

هشدار پلیس درباره فروش سوالات جعلی
سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ: ‌ در آستانه آغاز امتحانات دانش‌آموزان، سودجویانی که از هر فرصتی برای سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی استفاده می‌‌کنند، تحت عناوین و بهانه‌هایی مانند فروش سوالات امتحانی، فروش لوازم تقلب و ... اقدام به سوء‌استفاده از دانش‌آموزان می‌کنند. این افراد در اکثر موارد پس از دریافت پول دیگر پاسخی به پیام‌های کاربران نمی‌دهند. در مواردی نیز سوالات جعلی و غلط را برای دانش‌آموزان ارسال می‌کنند.

کارت‌های ملی تا ۱۴۰۵ اعتبار دارد
هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال:  تمامی کارت‌های ملی تا ۱۴۰۵ اعتبار خواهند داشت. اما برای موضوع تمدید کارت‌های ملی یکی از اقداماتی که دنبال می‌کنیم باز مطالعه و تحقیق مجدد برای کارت‌های ملی است. مطالعات کارت‌های ملی هوشمند فعلی مربوط به ۱۵ سال قبل است، باتوجه به تغییرات حوزه فناوری، بی‌تردید بازنگری در وضعیت کلی ضروری است تا با کمترین هزینه و بیشترین کارایی این کارت‌ها برای متقاضیان صادر شود.

صدور گذرنامه ویژه برای اربعین
سید مجید میراحمدی، رئیس ستاد قرارگاه اربعین:  امسال گذرنامه ویژه اربعین را خواهیم داشت که به‌تازگی تمهیدات لازم برای صدور آن صورت گرفته است. این گذرنامه ویژه به مدت 5 سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.

کمبودهای دارویی مثل ۱۴۰۱ نیست
سیدعلی فاطمی، نایب رئیس انجمن داروسازان ایران:  کمبودهای دارویی در سطح داروخانه های کشور، مثل پاییز و زمستان سال گذشته نیست و نسبت به سال گذشته بدتر نشده است. البته همچنان با کمبودهایی مواجه هستیم و اسپری‌های تنفسی و داروهای اعصاب و روان کمتر در دسترس هستند. درباره مطالبات داروخانه‌ها از سازمان‌های بیمه‌گر هم وضعیت بهتر شده و تأمین اجتماعی مطالبات سال گذشته را پرداخت کرده است. البته بیمه سلامت در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها مشکلی ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :