• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 23 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191609
+
-

نکته بازی

لااقل با هم هماهنگ باشید
این موضوع حذف استقلال از لیگ قهرمانان هم برای خودش داستانی شده‌است. درحالی‌که تأخیر در پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا یک قربانی هم گرفت و علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت آبی‌ها کنار رفت، وزیر ورزش هنوز مصّر است که حذف استقلال قطعی نشده. حتی خسرو حیدری به‌عنوان مربی استقلال هم چندی پیش در میکسد‌زون ورزشگاه آزادی گفت: «نباید خودمان را گول بزنیم، حذف‌مان از آسیا قطعی شده است.» با این حال جناب وزیر همچنان رضایت نمی‌دهند. از سجادی چندین نقل قول منتشر شده پیرامون اینکه آبی‌پوشان باید به حضور در لیگ قهرمانان امیدوار باشند. جالب اینجاست که در این بین محمد پولادگر معاون او هم حذف استقلال را قطعی دانست. اگر قرار است به مردم امیدواری کاذب بدهید، حداقل حرف‌تان را در وزارتخانه یکی کنید!

سلام من به تو یار قدیمی!
قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا در حالی برگزار شد که کی‌روش هم به‌عنوان سرمربی قطر یعنی میزبان بازی‌ها در دوحه حضور داشت. بنابراین احتمال ملاقات اعضای کاروان ایران با او وجود داشت. گویا امیر قلعه‌نویی قبل از قرعه‌کشی خیلی تلاش کرده بود کی‌روش را ببیند و از او به‌خاطر زحماتش در ایران(!) تشکر کند، اما این رویارویی میسر نشد. با این حال مهدی تاج خوش‌شانس‌تر بود و دوست صمیمی‌اش را دید. تصاویری هم از لبخندهای ملیح طرفین کنار هم منتشر شد. این دو نفر کار واقعا بزرگی در فوتبال ایران کردند و سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی در ادوار جام‌جهانی را برای آیندگان به‌جا گذاشتند. قبول کنید کار راحتی نبود. مطمئن باشید، تاج این توانایی را دارد که کی‌روش را بعد از ناکامی در قطر باز هم به ایران بیاورد!

جلالی در مسیر آمانوف
استقلال دیروز در حالی در هفته بیست‌ونهم به مصاف مس رفسنجان رفت که ریکاردو ساپینتو پیش از این بازی باردیگر اسم ابوالفضل جلالی را از فهرست 18نفره تیمش خط زد. ماجرای جلالی در این فصل بسیار عجیب بوده است؛ بازیکنی که به جام‌جهانی رفت و آنجا بازی هم کرد، اما هرگز مورد تأیید و توجه ساپینتو قرار نگرفت. مربی پرتغالی با جلالی همانطوری رفتار می‌کند که پیش‌تر با عزیزبیک آمانوف رفتار می‌کرد. او آنقدر هافبک ازبک را خط زد که آمانوف ناچار به جدایی شد. حالا همان رویه در مورد جلالی هم به‌کار گرفته شده و به‌نظر می‌رسد همان سرنوشت هم انتظارش را می‌کشد. درصورتی که ساپینتو قراردادش را تمدید کند (همانطور که حجت کریمی هم وعده‌اش را داده) بعید است جلالی را فصل بعد در استقلال ببینیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید