• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191408
+
-

با مردم/ثبت‌نام و برگزاری آزمون آیلتس همچنان بلاتکلیف است

از انتهای بهمن ماه سال قبل به دستور سازمان سنجش برگزاری آزمون آیلتس لغو شده است. قرار بود در تاریخ‌های 20 فروردین و 11 اردیبهشت ثبت‌نام آزمون انجام شود که به‌رغم تقاضاهای مکرر و پیگیری‌های به‌عمل آمده هنوز هیچ تصمیم و جواب روشنی از سوی مسئولان سازمان سنجش در این خصوص اعلام نشده درحالی‌که قبلا تاریخ ثبت‌نام اعلام شده بود. از آنجایی که آزمون آیلتس به‌ویژه آکادمیک آن عمدتا برای پذیرش در دانشگاه‌ها نیاز است عده زیادی از افراد برای شرکت در آزمون به‌ناچار به کشورهای همسایه مراجعه می‌کنند. از مسئولان تقاضا داریم سریع‌تر ثبت‌نام و برگزاری آزمون آیلتس را آغاز کنند.
امیری از تهران

اضافه‌کار پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر قانونی نیست
طبق قانون مدت زمان اضافه کار پرستاران به‌واسطه سختی شغل نباید بیشتر از 80 ساعت در ماه باشد. متاسفانه بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر از این قانون تخطی کرده و پرستاران را مجبور به اضافه کاری بالای 100 ساعت می‌کند. جدای از این که رقم دریافتی ما ازاین اضافه کار تحمیلی بسیار پایین است. این اقدام موجب خستگی مفرط و پایین آمدن راندمان کار پرستاران شده است. همه می‌دانند که وقتی قانونی وضع شده و به مرحله اجرا می‌رسد به این معنی است که جوانب، مزایا و معایب آن در نظر گرفته شده و به اصطلاح کارشناسی شده است. در این مورد یک نهاد مثل بیمارستان مذکور اجازه قانون‌شکنی و پایمال کردن حق کارکنانش را ندارد.از مسئولان وزارت بهداشت درخواست رسیدگی فوری به این موضوع را داریم.
صداقت از بوشهر

پیامک
میوه فروشی‌های سیار منطقه نعمت‌آباد ساماندهی شوند

مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی سر پاسگاه نعمت‌آباد تعدادی میوه‌فروش با وانت‌هایشان مستقر شده و میوه می‌فروشند. متاسفانه حضور طولانی مدت این میوه‌فروش‌ها در این محدوده، موجب ترافیک سنگین و گاهی اوقات تصادف و درگیری بین رانندگان می‌شود. ساماندهی این افراد در یک منطقه مناسب، هم به کسب و کار آنها کمک می‌کند و هم ترافیک منطقه و مشکلات ناشی از آن را حل می‌کند.
مقیمی از تهران

مستمری بهزیستی برای خرید 2 بسته پوشک هم کافی نیست
فرزند معلول جسمی- حرکتی دارم که 48 ساله و تحت‌پوشش بهزیستی است و ماهانه 600 هزار تومان مستمری دریافت می‌کند. واقعا با هزینه‌های سرسام‌آور امروزی و دریافتی من که یک بازنشسته قدیمی هستم رقم مستمری بهزیستی فقط به اندازه 2 بسته پوشک بزرگسال است. اگر قرار باشد در این زمینه کوتاهی کنیم معلولمان دچار بیماری‌های عفونی و زخم بستر می شود و اگر قرار باشد همه چیز در حد متعارف باشد بودجه‌مان قد نمی‌دهد. به داد ما خانواده‌های دارای معلول برسید.
کریمایی از بردسیر کرمان

حضور ماموران مترو برای مسافران مغتنم بود
چند وقتی است که دیگر حضور ماموران مستقر در ایستگاه‌های مترو کمتر به‌چشم می‌خورد.‌ وجود این ‌عزیزان  که پرسنل مترو و آشنا به اغلب امور بودند بسیار مغتنم بود خصوصا برای سالمندان یا مسافران غریبی که برای سوار شدن به قطار یا پیدا‌کردن مسیر درست‌شان نیاز به‌کمک داشتند. از طرفی افرادی که به‌هردلیل قصد مزاحمت یا ناآرامی داشتند به واسطه حضور این افراد جرات اقدام به‌کاری را نداشتند. از مسئولان مترو درخواست داریم تا این افراد را به جایگاهشان برگردانند.
علمداری از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید