• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 17 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191046
+
-

نکته بازی/ سکوها را دیده‌ای؟

داغ شدن رقابت قهرمانی در لیگ، مربی آرامی مثل ژوزه مورایس را هم دچار تحول نسبی کرده است. سرمربی سپاهان پس از پیروزی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان، با طعنه به انتقال محل میزبانی پیکان از پرسپولیس به ورزشگاه آزادی گفت: «برای تیم‌های سوگلی بازی خارج از خانه تبدیل به بازی خانگی می‌شود. مثل اینکه مس کرمان در مسابقه هفته آخر بگوید، بازی آخر است و برویم اصفهان بازی کنیم. این امکان‌پذیر نیست.» طبیعتا حرفه‌ای‌تر بود که پیکان جایی غیراز ورزشگاه آزادی از پرسپولیس پذیرایی می‌کرد. به همان نسبت هم حرفه‌ای‌تر بود پرسپولیس و استقلال هم می‌توانستند در مسابقات خانگی خود مثل سپاهان کل ورزشگاه را پر کنند. آیا تا به حال به سکوها نگاه کرده‌اید آقای مورایس؟

یعنی از جعفر بدتر است؟
ابوالفضل جلالی، بازیکنی که سابقه حضور در جام‌جهانی را دارد و در برابر آمریکا هم نمایش قابل توجهی داشت، این هفته‌ها اصلا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و همزمان با افت نتایج استقلال، صدای هواداران هم در این مورد درآمده است. پس از توقف استقلال مقابل نفت آبادان در همین مورد از ریکاردو ساپینتو سؤال شد که سرمربی استقلال هم جواب داد: «من از او در تمرینات و در زمینه رفتارش بیش از اینها انتظار دارم و باید بیشتر خودش را نشان دهد تا وارد لیست شود. بازیکن باید سخت تلاش کند ولی اگر این اتفاق نیفتاد وارد لیست نمی‌شود، حتی اگر در لیست تیم ملی بوده باشد.» ببخشید سؤال می‌کنیم؛ یعنی جلالی الان در سطح جعفر سلمانی هم نیست؟ شما مطمئنی؟

پرکارترین بخش استقلال
اگرچه استقلال طی هفته‌های اخیر نتایج جالبی نگرفته و حتی بنا به اذعان خود بازیکنان این تیم نتوانسته فوتبال مطلوب و باکیفیتی بازی کند اما به‌نظر می‌رسد حداقل یک بخش از این باشگاه حسابی پرکار است و کم‌کاری سایر قسمت‌ها را جبران می‌کند؛ گروه حقوقی آبی‌ها! یعنی اگر شما عبارت «شکایت باشگاه استقلال از...» را گوگل کنید، فقط در 2هفته اخیر با انواع و اقسام تیترها و خبرها مواجه می‌شوید. آنها اول از داور دربی تهران شکایت کردند، بعد به‌خاطر شادی علیرضا بیرانوند از گلر پرسپولیس شاکی شدند، همچنین با توجه به فضایی که در پی پیروزی پرگل بر هوادار به‌وجود آمده بود از دست اتهام‌زنندگان عارض شدند و نهایتا از سرمربی و سرپرست نفت آبادان شکایت کردند. وسط این همه شکایت، یک نفس هم بکشید بد نیست!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید