• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190129
+
-

آماربازی

7/49
شهریار مغانلو با معدل7.49 همچنان بهترین بازیکن لیگ برتر از نگاه متریکاست. در جدول رده‌بندی بازیکنان در سایت متریکا مغانلو و قائدی به‌ترتیب رتبه‌های اول و دوم را دارند و این هفته هم این رتبه را حفظ کردند. اگرچه تیم‌های این 2 نفر یعنی سپاهان و استقلال این هفته نتیجه دلخواه را نگرفتند اما نمره شهریار و مهدی بالاتر از میانگین نمراتشان بود و معدل آنها پایین نیامد. حالا مغانلو با معدل7.49 اول است و قائدی هم با معدل7.46 در رتبه دوم نشسته است. مغانلو تأثیرگذارترین بازیکن لیگ هم هست چون مجموع گل و پاس گلی که در این فصل داشته بالاتر از تمامی بازیکن‌هاست. او 10گل برای سپاهان زده، 5پاس گل داده و 2بار هم برای تیمش پنالتی گرفته است.

7/43
رضا اسدی که با 11گل همچنان آقای گل فصل جاری است، در جدول بازیکنان هم با نمره7.43 رتبه سوم را دارد. اسدی 11بار برای تراکتور گل زده، یک پاس گل داده و 4بار به‌عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شده است. بالاترین نمره اسدی نمره10بوده که بعد از هت‌تریک مقابل ذوب‌آهن به آن رسیده است. بعد از 3رتبه اول جدول بازیکنان که به ستاره‌های سپاهان، استقلال و تراکتور رسیده، در رتبه چهارم به نام نخستین بازیکن پرسپولیس می‌رسیم که علیرضا بیرانوند است. بیرانوند در مقاطعی از فصل رتبه اول را داشت اما الان فقط رتبه اول را بین دروازه‌بان‌ها دارد و در جدول کلی بازیکنان چهارم است. معدل نمرات او این هفته به 7.40 رسید.

7/38
این هفته بیشترین صعود در جدول بازیکن‌ها را رامین رضاییان داشت که خودش را از رتبه هفتم به پنجم رساند و 2پله صعود کرد. رامین این هفته برای ششمین بار پاس گل داد تا تعداد گل‌ها و پاس گل‌هایش مساوی شود. او روی 12گل تیمش تأثیر گذاشته که آمار خوبی برای 2285دقیقه بازی است. نمره رامین این هفته 7.63 بود و میانگین نمراتش را به 7.38 رساند. بعد از رامین 2‌بازیکن دیگر هم همین نمره را دارند و با اختلافی ناچیز پشت‌سر او قرار گرفته‌اند. این 2نفر ریکاردو آلوز (تراکتور) و محمد محبی (استقلال) هستند که در رتبه‌های ششم و هفتم بازیکن‌ها قرار گرفته‌اند. آلوز هفته‌هاست که دیگر پاس گل نمی‌دهد و محبی هم در دربی گم شد و دومین نمره ضعیفش را از زمان حضور در استقلال گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید