• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189890
+
-

نقل‌قول

۱۰۰پرونده سقط غیرقانونی به مراجع قضایی ارسال شد
 سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت: بیش از ۱۰۰پرونده در زمینه سقط غیرقانونی، به مراجع قضایی ارسال شده و امیدواریم برخوردهای جدی و بازدارنده با این پرونده‌ها انجام شود. وزارت بهداشت نیز در جاهایی که وظیفه دارد، نظارت‌هایش را انجام داده است. پرونده‌های متعددی در این زمینه بوده که برخوردهای لازم اعم از پلمب و... را انجام داده‌ایم.

۹۰ درصد دختران واجب‌التعلیم در مدارس در حال تحصیل هستند
محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: ارائه بسته‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی با هدف فراهم‌کردن زمینه علم‌آموزی مطلوب و باکیفیت برای فرزندان ایران آغاز شده است. فراهم شدن زمینه تحصیل برای تمام فرزندان این کشور به‌ویژه دختران از برکات انقلاب است به‌طوری که در سال۱۳۵7، ۳۵درصد دختران کشور در حال تحصیل بودند، اما امروز حداقل ۹۰درصد دختران واجب‌ التعلیم در مدارس در حال تحصیل هستند.

صدور نخستین سند الکترونیکی ازدواج
حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: نخستین سند الکترونیکی ازدواج طی روزهای گذشته، صادر شد و در آینده نزدیک، همه اسناد ازدواج به‌صورت الکترونیکی صادر خواهند شد. حذف اوراق بهادار از اسناد ازدواج، جلوگیری از جعل این اسناد، تصدیق اصالت سند الکترونیکی، دسترسی لحظه‌ای افراد ذی‌نفع به اسناد همچنین ارسال برخط اعلامیه ازدواج به سازمان ثبت احوال، ازجمله مزایای الکترونیکی شدن اسناد ازدواج است.

تامین اجتماعی به دنبال حل چالش ناترازی مالی
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: سال گذشته بالغ بر ۱۰۶هزار میلیارد تومان از بدهی‌های تأمین‌اجتماعی که به‌صورت تسهیلات از منابع بانک‌ها استفاده شده بود، بازپرداخت شد و برای امسال مصمم هستیم با برنامه مدون کوتاه‌مدت و میان‌مدت نسبت به پایدارسازی منابع صندوق تأمین‌ اجتماعی و کاهش این ناترازی‌ها اقدامات مناسبی داشته باشیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید