• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 4 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189837
+
-

برند‌سازی‌ در حوزه برنامه‌های دینی

رسالت بوذری که در شب‌های‌ ماه مبارک رمضان اجرای برنامه «محفل» شبکه3 سیما را عهده‌دار بود، در زمینه بحث برندسازی در حوزه دینی و معارفی صدا و سیما‌ گفت: همان اندازه که طی این سال‌ها در حوزه اجتماعی برندسازی شده است، به‌نظرم در حوزه دینی و معارفی هم برندسازی داشته‌ایم. به هرحال افرادی هستند که در این حوزه (دینی) ستاره شده‌اند. البته شاید تعداد ستارگان این حوزه کمتر از انگشتان 2دست باشد، اما هستند و چیزی هم از ستاره‌های حوزه‌های دیگر کم ندارند. در عین حال تا حدی این نگاه را قبول دارم که طی این سال‌ها به ندرت توانسته‌ایم در حوزه دینی و معارفی ستاره‌سازی‌ کنیم، به‌دلیل اینکه در حوزه معارفی از مجریانمان چیزی بیشتر از تأیید کارشناس برنامه نشنیده‌ایم. نمی‌خواهم از کلمه فقدان استفاده کنم، اما بارها تأکید کرده‌ام که عدم‌مطالعه کافی، دلیل این اتفاق است. یعنی مجریان ما با تکیه بر داشته‌های اندک در صحنه حاضر می‌شوند؛ بنابراین مخاطب هم دیگر چندان شایق به مجریان نیست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید