• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 6 خرداد 1397
کد مطلب : 17839
+
-

بازار رنگی و رؤیایی

کودک
بازار رنگی و رؤیایی


مگر می‌شود مدام به فکر رفاه و آرامش بیشتر این کوچولوهای دوست داشتنی نبود؟ نوزادان نوپایی که هر حرکتشان دل پدر و مادر و فامیل را می‌برد و هر خنده‌شان باعث شادی همه اطرافیانشان می‌شود. در سال‌های اخیر روز به روز به وسایل بازی و تفریح و آسایش کودکان و نوزادان افزوده شده است. نوزادهای امروزی به مراتب خوشبخت‌تر از نوزادان چند دهه قبل هستند و این، همه مدیون پیشرفت‌های تکنولوژی و البته رشد اقتصادی کشورهای جهان است.

 یکی از وسایلی که این روزها برای نوزادان کاربرد بسیاری دارد تشک بازی است؛ وسیله‌ای دوست داشتنی که هم نوزاد با آرامش روی آن دراز  کشیده و می‌خوابد و هم اسباب‌بازی‌های محبوبش همواره در برابرش حی و حاضر هستند. اما برای داشتن چنین امکان فوق‌العاده‌ای چقدر باید دست به جیب بشویم؟ این موضوعی است که در همشهری امروز به آن پرداخته‌ایم و فهرستی از قیمت انواع تشک‌های موجود در بازار ایران را تهیه کرده‌ایم. البته نباید فراموش کرد دنیای وسایل کودکان در ایران آنقدر متنوع و گسترده شده است که این تنها مشتی کوچک نمونه خروار است.

 آنقدر مدل‌ها و برندهای گوناگون با قیمت‌های مختلف در بازار هستند که تقریبا نمی‌توان نمونه‌ای از همه آنها را یک جا ارائه کرد، اما در این جدول سعی کرده‌ایم تا اجناسی که بیشترین حضور را در بازار دارند و رنج قیمت‌های متنوع را تهیه کنیم.



این خبر را به اشتراک بگذارید