حمایت رسانهای همشهری از شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها
مؤسسه همشهری با هدف فرهنگسازی و ترویج تولید اشتغالزا و دانشبنیان و در حمایت از کسبوکارهای فعال در این زمینه، پویش سدا را برگزار میکند. بهگزارش همشهری، پویش سدا با توجه به نامگذاری سال1401، با عنوان سال «تولید؛ دانشبنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری، با 2هدف «ترویج فعالیت کسبوکارهای تولیدی و دانشبنیان» و «تبیین اهمیت شعار سال بهعنوان کارویژه رسانهای» برگزار میشود. در این پویش، شرکتها، مؤسسات و بنگاههای تولیدی، شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها میتوانند محتوای اختصاصی خود را در قالب متن (مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه و...)، عکس، ویدئو و پادکست و با استفاده از تخفیف (تا سقف 80درصد) در رسانههای منتخب مؤسسه همشهری منتشر کنند.
روزنامه همشهری، سایت خبری همشهری آنلاین، ضمیمه نیازمندیهای همشهری، مجله دانستنیها و حسابهای کاربری مؤسسه همشهری در شبکههای اجتماعی بهعنوان رسانههای منتخب پویش سدا درنظر گرفته شده است.
بنا بر این گزارش، بستههای این پویش با هدف استفاده طیف وسیع و متنوعی از کسبوکارها (شرکتهای بزرگ تولیدی تا استارتآپهای نوپا) طراحی شده تا این مؤسسات و بنگاهها با هر سطح از بودجه بتوانند از آنها استفاده کنند.
فرایندهای اجرایی این پویش از طریق سایت «همشهری مارکت» به نشانی www.hamshahrimarket.com صورت میپذیرد و شرکتها و استارتآپها میتوانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی، پس از ثبتنام، فرایند سفارش، ارسال و پیگیری انتشار محتوای خود را انجام دهند. این پویش از اول خرداد آغاز و تا پایان سال1401 ادامه خواهد داشت.