• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159116
+
-

ضرورت تغییر بانیان وضع موجود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: حامیان دولت و افراد دلسوز بارها بحث کندی انتصابات در دولت را مطرح کرده‌اند و رئیس‌جمهور هم تأکید دارد نیروهای توانمند، مردمی، فسادستیز و ساده‌زیست جایگزین بانیان وضع موجود شوند.
سیدمحمد حسینی با اشاره به برخی گلایه‌ها از کندی انتصابات افزود: امیدواریم وزرا و استانداران کار ناتمام خود را به پایان برسانند تا مدیران کشور منسجم، همدل و هم‌افزا در خدمت جامعه باشند و تصمیمات اساسی و تحول‌آفرین دولت با همکاری مدیران عملیاتی شود تا شرایط کشور به نفع مردم بهبود یابد.وی اضافه کرد: در دولت مردمی و انقلابی تعلل در انجام وظایف و ترک فعل‌هایی که بر دوش مدیران است، به هیچ‌وجه پذیرفته نیست. 
زیرا بعد از ۸ سال کم‌کاری، رخوت و انباشته شدن مشکلات، مردم به این دولت امید زیادی دارند و راهبرد مهم دولت، افزایش اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی کشور است. حسینی خاطرنشان کرد: برای نمونه در انتخابات اخیر، بالغ بر ۵۰درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند که یک دلیل آن، نارضایتی بخشی از مردم از عملکرد دولتمردان گذشته است. حال  دولت باید  گرفتاری‌های مردم را کاهش دهد و با جلب رضایت عمومی، جبران مافات گذشته را کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید