• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 22 خرداد 1400
کد مطلب : 132825
+
-

نکته بازی/ خبرهایتان را از کجا می‌آورید؟


خداوکیلی شما می‌دانید مجریان برنامه‌های تلویزیونی، اخبار و اطلاعات‌شان را از کجا می‌آورند؟ مگر می‌شود یک رسانه این همه غلط داشته باشد؟ بعد از تساوی دیرهنگام کلمبیا برابر آرژانتین، مجری برنامه صبحگاهی تلویزیون تصویر کارلوس کی‌روش را همراه با یک خبر فرنگی روی دیوار انداخته و دارد توضیح می‌دهد که شاگردان کی‌روش با کسب این تساوی دست به شاهکار زدند. اصلا هم مهم نیست که کارلوس چندین‌ماه پیش از کلمبیا اخراج شد و این خبر در خود ایران بیشتر از هر جای دیگری بازتاب داشت. هرچند زمانی که شبکه خبر مصاحبه یک خواننده آمریکایی را به‌عنوان تحلیلگر سیاسی پخش می‌کند، تکلیف شبکه‌های غیرتخصصی روشن است. آدم برای گرداندن یک پیج یا وبلاگ با 100 نفر مخاطب بیشتر از اینها دقت می‌کند. شما چکار می‌کنید آنجا؟

یعنی نباید می‌باخت؟

محمد مایلی‌کهن که همیشه با صراحت قابل ستایش و بدون ملاحظه‌کاری حرف‌هایش را می‌زند، در بخشی از مصاحبه اخیرش گفته: «دیدید که عمان در آخرین بازی‌اش باخت. سرمربی این تیم کیست؟ همین آقای برانکو که ما او را بت کردیم و هنوز داریم خسارت‌های ناشی از بازیکنان ناشی جذب‌شده توسط ایشان را می‌پردازیم.» شما الان خسارت‌های برانکو را دیدی، اما موفقیت‌هایش را ندیدی؟ چطور ممکن است چنین چیزی؟ بعد هم طرف با یک گل به قطر، قهرمان آسیا باخته و ظاهرا یک مقدار هم از داوری متضرر شده است. حالا اینها به کنار؛ یعنی برانکو برای اینکه نشان بدهد مربی خوبی است، تا آخر عمرش نباید می‌باخت؟ اصلا به کل دنیا ببازد، واقعا عملکرد این مربی در تیم ملی و پرسپولیس بد بود؟ کمی منصف باشید حاج‌آقا!

الان چه کار کنیم فرهاد جان؟

خدا را شکر فرهاد مجیدی قول داده بود امسال سکوت کند و در آرامش کارش را پیش ببرد. شما تصور کنید اگر قرار بود غیراز این باشد چه اتفاقی رخ می‌داد. سرمربی استقلال ابتدا با یک مصاحبه ویدئویی به مدیران قبلی و فعلی باشگاه حمله کرد، بعد که دید هنوز سیر نشده، یک پست طولانی گذاشت و وزارت ورزش و وزارت ارتباطات را هم مورد نوازش قرار داد. هواداران استقلال هم که جری شده بودند، بعضا داشتند قرار تجمع اعتراضی می‌گذاشتند، اما مجیدی باز هم وارد شد و با انتشار یک مطلب جدید، ‌از برگزاری جلسه برای حل مشکلات خبر داد. او در حالی از مردم خواست تجمع نکنند که خودش آتش را روشن کرده بود. خلاصه بهتر است آقای مجیدی تکلیف هواداران را روشن کند. ما منتظر دستور جدید هستیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید