• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 20 بهمن 1399
کد مطلب : 124049
+
-

خود شما نیاز به حمایت دارید

بعد از توفان بازی جمعه‌شب استقلال و نساجی، محمود فکری با مدیرعامل باشگاه ملاقات کرد. ساعتی بعد هم سایت رسمی باشگاه نوشت احمد مددی با قدرت از فکری حمایت می‌کند. اولا که مگر قرار بود از مربی صدر جدول حمایت نکنید؟ خب البته ما در فوتبال ایران نمونه داشتیم که مربی صدرنشین را بعد از 7 پیروزی پیاپی بیرون کردند؛ بنابراین این بخش از قضیه قابل درک است. نکته تراژیک ماجرا اما این است که الان خود مددی بیشتر از فکری نیاز به حمایت دارد! 90 درصد اظهارات تند و تیز بازیکنان استقلال بعد از پایان بازی با نساجی علیه کادر مدیریتی و مشخصا خود مددی بود. یعنی اگر فکری بعد از پایان جلسه می‌گفت از مددی حمایت می‌کنم، بیشتر می‌توانستیم با داستان کنار بیاییم!

آفرین به این همه اقتدار
یک روز بعد از رفتارهای عجیب وریا غفوری در بازی استقلال و نساجی، این بازیکن در تمرین آبی‌پوشان حاضر نشد. توضیح محمود فکری در این مورد عالی است: «وریا گفت سرما خورده‌ام و ما هم قبول کردیم.» آفرین مربی خوب و حرف گوش کن! استاد بعد از پرخاش وریا در جریان بازی هم گفته بود: «خودش به من علامت داد که تعویضش کنم.» احتمالاً این بازیکن یادش افتاده بود کار فوری دارد، چون بعد از تعویض کلا از استادیوم خارج شد! الان هم همان بهتر که فکری بهانه سرماخوردگی را قبول کرده، وگرنه می‌گفت: «مشکلی نیست. خودش صلاح دید نیاید و این موضوع را به اطلاع من رساند.» آقا شما با این همه اقتدار راحت کاندیدای قهرمانی آسیا هستید؛ لیگ برتر که سهل است.

باز خوب است شبانه نرفت
حضور مهدی ترابی در العربی قطر مطلقا ناموفق بود و این بازیکن بعد از سپری کردن تنها یک نیم‌فصل در لیگ ستارگان به تیم سابقش پرسپولیس برگشت. بعد از این اتفاق یک خبرنگار قطری به انتقاد از ترابی پرداخت و با یادآوری چندین مصدومیت پیاپی او نوشت: «ترابی برای لیگ ستارگان یک میهمان سبکبال بود که نتوانست تأثیر خاصی داشته باشد و نهایتا از العربی جدا شد.» آقا جان؛ باز برو خدا را شکر کن به شما گفت دارد جدا می‌شود. یعنی اصلا خودتان قراردادش را فسخ کردید. در ایران که استاد ناغافل در محل باشگاه حاضر شد، قراردادش را فسخ کرد و رفت؛ بدون اینکه یک جمله به کسی توضیح بدهد. بنابراین یادتان باشد همیشه «ترابی» بدتری هم می‌تواند وجود داشته باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید