استارتاپی برای ارائه استراتژی
برای بسیاری از شرکتها، پیشیگرفتن از رقبا اهمیت بسیار زیادی دارد. در دنیای امروز، میتوان با استفاده از دانش و تکنولوژیهای مختلف به این مهم دست پیدا کرد که در این میان پای فناوریهای استارتاپی نیز به این موضوع باز شده است. نمونهاش هم یک شرکت جدید است که توصیههایی فوقالعاده در این زمینه دارد. استارتاپ جدیدالتاسیس BlueOcean (اقیانوس آبی)، به شرکتها روشی نسبتاً سریع و مقرون به صرفه ارائه میدهد تا آنها ببینند عملکرد برند یا برندهایشان چگونه است و چه کاری میتوانند برای بهبود کیفیت خود انجام دهند. اگرچه این استارتاپ بهتازگی و بهصورت رسمی شروع بهکار کرده است، اما آنها پیشتر با برندهای معتبری همچون مایکروسافت و پاندا اکسپرس همکاریهایی را داشتهاند. استارتاپ BlueOcean که دفتر مرکزی آن در شهر سانفرانیسکو در ایالت کالفرنیا قرار دارد، بهطور خاص روی دنیای ممیزیهای برند متمرکز شده است که اساساً آنالیزهای مفصلی در مورد جنبههای مختلف یک برند ارائه میدهد. در همکاری با استارتاپ BlueOcean، یک برند تنها لازم است 2 چیز را ارائه کند؛ اول آدرس وبسایت و دوم، فهرستی از رقبا. پس از یک هفته، با پرداخت 17هزار دلار، کار ممیزی برند تجاری خود را دریافت میکند که شامل توصیههایی برای چگونگی بهبود کار و پیشرفت نیز میشود.