• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 20 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100214
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zpXG8
+
-

با مردم

با مردم











تالارها پول لغو مراسم عروسی را هنوز نپرداخته‌اند
برخی تالارها ازجمله تالار عروسی ما که مراسم‌مان به‌خاطر کرونا لغو شد، هنوز نتوانسته‌ایم پول‌مان را از تالار پس بگیریم و آنها می‌گویند بیعانه لغو مراسم زودتر از شهریور پرداخت نمی‌شود. ما از گرفتن مراسم صرف‌نظر کرده‌ایم و یک ماهی است زندگی مشترکمان را آغاز کرده‌ایم اما هنوز تالار پولمان را پس نداده و معلوم هم نیست کی پس بدهد. در مراجعات به تالار چند زوج دیگر را دیدیم که چندین میلیون تومان پولشان نزد تالار مصادره شده است. لطفا مسئولان به داد ما برسند.
سعید از تهران 

رباط ظهیرآباد را دریابید
وضعیت رباط ظهیرآباد مه‌ولات بسیار ناراحت‌کننده است و رو به نابودی است. از مسئولان شهرستان مه‌ولات تقاضای توجه جدی و فوری داریم تا بخشی از سرمایه تاریخی شهر حفظ شود.
ترخان از مه‌ولات خراسان رضوی

دولت در مورد اجاره مسکن کاری بکند
همانطور که در سال‌های ابتدایی انقلاب اجاره‌ها بین 5تا 35درصد افزایش یافته بود با ورود دولت شرایط مدیریت شد. توقع داریم دولتمردان کنونی این روزها به موضوع اجاره خانه و ملک ورود کنند و اجازه ندهند قیمت‌های اجاره و رهن سر به آسمان بزند. بی‌شک عدم‌کنترل این وضع مردم عاصی از کرونا را درمانده‌تر خواهد کرد.
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

 چرا پاکدشت مترو ندارد
پاکدشت یکی از شلوغ‌ترین شهرستان‌های اطراف تهران است که روزانه شمار زیادی از مردم ‌آن برای کار و درس راهی تهران می‌شوند و جز اتوبوس و تاکسی وسیله نقلیه دیگری به تهران ندارد. سال‌ها قبل مسئولان وعده کرده بودند که مترو به پاکدشت هم برسد ولی تاکنون آثاری از این وعده در پاکدشت مشاهده نشده است.
امینی از پاکدشت

مالکان زمین‌های اصطلک بعد 12سال سرگردانند
سال 85 با مشقت زیاد یک قطعه زمین در زمین‌های اصطلک پردیس، پشت دانشگاه آزاد خریداری کردم که سند رسمی هم از اداره ثبت داریم ولی از آن سال تاکنون سرگردان و بلاتکلیف مانده‌ایم. نه می‌توانیم بفروشیم و نه اجازه داریم آنها را بسازیم. اینکه تقریبا بیش از هزار مالک این همه سال بلاتکلیف باشند انصاف است؟
گلابدری از تهران

ابطال غیرقانونی معاملات ظلم به سهامداران است
در روزهای اخیر در سامانه معاملات آنلاین کارگزاری‌ها بسیاری از معاملات ابطال می‌شوند که به هیچ عنوان قانونی نیست، از طرفی گردش بسیار در بازگشایی معاملات دیده می‌شود که آن هم قانونا درست نیست. آیا نظارتی بر این موضوع وجود ندارد؟
صمدزاده از رشت

یک کارگر ساده بدون هیچ حمایتی چگونه سر کند
یه کارگر ساده هستم که تابه‌حال هیچ کمک معیشتی از سمت دولت به ما تعلق نگرفته، حقوقمان هم که حداقلی است، چگونه باید زندگی کنیم. اکنون که یک‌ماه به پایان موعد اجاره خانه‌ام مانده، هر آن آماده می‌شوم که در خیابان چادر بزنم چون واقعا توان اجاره کردن خانه با نرخ بالاتر را ندارم.
رضا از تهران

ورودی بسیار نامناسب دهدشت
شهرستان دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ورودی‌های بسیار نامناسبی دارد و حتی یکی از 4ورودی دهدشت مناسب نیست. هرکدام از ورودی‌های طولیان، سوق، چرام و بهبهان از دیگری بد منظرتر و آشفته‌تر هستند و هر مسافر به محض ورود به این شهر با گذر از ورودی شهر احساس ناخوشایندی خواهد داشت. ورودی هر شهر پیشانی آن شهر است و باید دارای المان و نمای در خور ‌شان و متناسب با فرهنگ آن منطقه باشد.
رشیدی از دهدشت

این خبر را به اشتراک بگذارید