13
پنج شنبه 14 آذر 1398
شماره 7823
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

در یک آپارتمان 8واحدی ساکن هستیم که هر واحد 7میلیون تومان، آن هم در سال 96بابت اتصال به شبکه فاضلاب به آبفا پرداخته‌ایم اما خبری از اتصال به شبکه فاضلاب نیست.
ویژه
ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در جریان درگیری با قاچاقچیان مسلح موفق به کشف بیش ا ز3تن انواع مواد‌مخدر شدند.
پسر جوانی که مدتی قبل در جریان اختلافات خانوادگی خواهرش را به قتل رسانده اما مدعی شده بود که او خودکشی کرده از سوی پدر و مادرش بخشیده شد.
مرد کلاهبردار که با صدور بیمه‌نامه‌های جعلی بیش از 4میلیارد تومان از مشتریانش کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
مرد شروری که از سال‌ها قبل به اتهام قتل 13نفر شامل 11نفر از مأموران پلیس و قتل 2نفر دیگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود در درگیری با مأموران از پای درآمد.

مورد عجیب خواننده معروف

آیا جوان خواننده، قربانی یک شبکه مخوف فساد شده است؟
درحالی‌که صدور کیفرخواست افساد فی‌الارض برای یک خواننده محلی معروف طرفداران او را شوکه کرده است، وکیل وی از جزئیات عجیب پرونده او می‌گوید.
همه‌‌چیز از دوستی در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. مردی فریبکار برای دختر ١٧ساله، نقش جوانی عاشق را بازی کرد و پس از فریب او نقشه سرقت کشید و دختر نوجوان نیز آن را اجرا کرد، غافل از اینکه خودش آخرین قربانی جوان فریبکار خواهد بود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
داشتن پارکینگ اختصاصی برخی سازمان‌ها و ادارات به افزایش تعداد ماشین‌های تک‌سرنشین منجر شده است که این موضوع خودش از عوامل ترافیک و آلودگی بیشتر هواست.
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «مرمت جاده روستاهای اشکذر» در ستون «با مردم» روز 14مهر پاسخ داده است.