21
دو شنبه 29 مرداد 1397
شماره 7461
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خانواده مردی که مدتی قبل به‌دلیل دریافت کلیه از مردی که به ایدز مبتلا بود جانش را از دست داده، خواستار دریافت دیه از بیت‌المال شدند.
در ستون بامردم روزنامه همشهری مورخ 4مردادماه97 مسافران از وجود ترافیک سنگین در آزادراه قزوین به رشت، مسیر 8کیلومتری حدفاصل شهرهای رودبار و منجیل بخصوص در ایام تعطیلات همچنین پرداخت عوارض 6هزار تومانی گلایه کرده بودند.
آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در مشهد 2کشته بر جای گذاشت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این حادثه شنبه‌شب در یک منزل مسکونی 40متری در خیابان کوشش رخ داد.
رویداد
واژگونی قایق فیلمبردار هنگام فیلمبرداری از عروس و داماد در سد آیدوغموش شهرستان میانه باعث غرق شدن 2مرد جوان شد.
اعضای بدن دختر تیرانداز و سرباز وظیفه به بیماران نیازمند اهداء شد

زندگی؛ هدیه 2 قهرمان به بیماران

داخلی
«دوست دارم بعد از مرگم هم برای دیگران مفید باشم.» این جمله را اسماء زحمتکش، دختر تیرانداز بوشهری یک سال قبل به دوستانش گفته بود و شاید همین جمله طلایی باعث شد بعد از سانحه رانندگی، خانواده‌اش تصمیم بگیرند اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا کنند
بدهی 400میلیون تومانی؛ انگیزه 3 جنایت

بدهی 400میلیون تومانی؛ انگیزه 3 جنایت

پسر جوان که در جریان شرط‌بندی با دوستانش 400میلیون تومان بدهکار شده بود برای پرداخت بدهی‌اش نقشه جنایت کشید. او قصد داشت علاوه بر پدرش، 2نفر دیگر را هم به قتل برساند اما آنها از خطر مرگ گریختند.
با مردم
با مردم
سلام. در سال‌های اخیر تصاحب حریم‌های عمومی در خیابان‌ها و پیاده‌روها در سطح شهر تهران به موضوعی عادی تبدیل شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مامور پلیس هنگام گشت‌زنی از سوی افراد ناشناس هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
تحقیقات پلیس برای رازگشایی از مرگ مرد 60ساله در خانه زن ماساژور آغاز شده است. به گزارش همشهری، چندی پیش پسری به دادسرای جنایی تهران رفت و خبر از ناپدید شدن پدر 60ساله‌اش داد.