25
دو شنبه 7 اسفند 1396
شماره 7331
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ترقه بازی بدون ارتکاب جرم

یادداشت
برگزاری جشن در چهارشنبه آخر سال، رسمی است که از گذشته دور باقی مانده است. آنچه مسلم است، برگزاری مراسم شادی و جشن هیچ مغایرتی با آموزه‌های دینی ندارد و در نتیجه از منظر دلیل شرعی و اخلاقی نیز برای آن منعی نیست.
ویژه
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی گفت: پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی از اواخر هفته جاری آغاز می‌شود.
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه مسدودشدن مسیرهای کوله‌بری موجب بیکاری 8هزار نفر کوله‌بر در مریوان و سروآباد شد، گفت: راه حداقل ارتزاق کوله‌برها با مسدودشدن مسیرهای کوله‌بری بسته شد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت به‌دنبال تقویت حضور زنان در عرصه‌های مختلف جامعه و برقراری عدالت جنسیتی است.
حجاب اجباری
نماینده تهران گفت: امروز در جامعه اجبار جدی برای حجاب نداریم.

او این‌بار برنمی‌گردد

روایت همسر خلبان هواپیمای آسمان از 2حادثه‌ای که کاپیتان فولاد را تا یک‌قدمی مرگ برد
پیگیری
9روز بعد از سقوط هواپیمای ای‌تی‌آر شرکت آسمان و مرگ 66سرنشین آن، چشم انتظاری خانواده‌ها برای پیدا شدن پیکر عزیزانشان ادامه دارد.
سرنوشت شوم دختربچه گمشده

سرنوشت شوم دختربچه گمشده

به گزارش همشهری، صدف کوچولو آخرین فرزند خانواده بود که 14بهمن امسال درست در شب نامزدی خواهرش در منطقه لار شهرستان هامونی شهرکرد، به طرز مرموزی ناپدید شد. از همان زمان جست‌وجو برای پیدا کردن این کودک شروع شد تا اینکه صبح شنبه پنجم اسفند‌ماه جسدش در خرابه‌ای در نزدیکی خانه‌شان پیدا شد.
مکانیزه کردن پل عابر درصورت تخصیص اعتبار
در ستون با مردم روزنامه همشهری مورخه2/12/96 درخواست شهروندی برای مکانیزه کردن پل عابر پیاده پاسگاه نعمت‌آباد را عنوان کرده بود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
بلاتکلیفی سپرده‌‌گذاران/ کمبود فضای سبز/ افزایش قطارهای مترو/ ایجاد موانع در پیاده‌رو/ حذف مدارس سمپاد