4
شنبه 19 خرداد 1397
شماره 7401
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

10تا19درصد میزان افزایش شهریه مهدکودک‌های تهران

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۱۹ درصدی شهریه مهدهای کودک‌ و مراکز شبه خانواده در سال ۹۷ خبر داد.
ویژه
پس از گذشت یک هفته از حاشیه‌های مربوط به تجاوز معاون مدرسه‌ای به تعدادی از دانش‌آموزان پسر در غرب تهران، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش از تدوین آیین‌نامه سلامت روان معلمان خبر داد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از آمادگی قریب به 500نفر برای اهدای جسدشان پس از مرگ خبر داد.
ثبت‌نام سنجش هوش داوطلبان پایه هفتم مدارس تیزهوشان از امروز شنبه ۱۹خرداد آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه ۲۴خرداد ادامه دارد.

فهرست وکلای تأیید شده برای جرایم امنیتی اصلاح می‌شود

همشهری در گفت‌وگو با کارشناسان حقوقی، اعلام فهرست بیست نفره وکلا از سوی قوه قضاییه را بررسی کرد
گزارش
اعلام اسامی فهرست 20نفره وکلای مورد تأیید رئیس قوه قضاییه برای انتخاب از سوی «متهمان علیه جرایم امنیت داخلی یا خارجی» حاشیه‌های بسیاری را در روزهای گذشته به همراه داشته است.
کمک‌های مردمی داخلی برای کمیته امداد در خارج از مرزها مصرف نمی‌شود

کمک‌های مردمی داخلی برای کمیته امداد در خارج از مرزها مصرف نمی‌شود

در حالی ماجرای کمپین «نه به کمیته امداد» از انتشار یک عکس در فضای مجازی شروع شد که نشان می‌داد این نهاد در غزه مراسم افطاری برای مردم برگزار کرده که پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی ره می‌گوید: این مراسم از پول کمک‌های مردمی ایران نبوده و انتشار این ویدئو یک شیطنت رسانه‌ای برای زیر سؤال بردن این نهاد بزرگ است.
آزادی 13زندانی با پس‌انداز زوج جوان
مدیر ستاد دیه تهران گفت: زوج جوانی در تهران پس‌انداز خود را برای آزادی ۱۳نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد به‌حساب نمایندگی ستاد دیه واریز کردند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از نگهداری کودکان معتاد بدسرپرست در مراکز اقامتی میان‌مدت بهزیستی خبر داد و گفت: در چند استان، 6مرکز نگهداری از کودکان معتاد به شکل میان‌مدت مشغول فعالیت هستند و سازمان بهزیستی قصد دارد تا به فراخور هر استان این مراکز را طراحی کند.