4
پنج شنبه 17 اسفند 1396
شماره 7340
جامعه
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ملاک حقوق بازنشستگی در قانون نحوه بازنشستگی جانبازان

در عبارت پایانی ماده واحده قانون نحوه بازنشستگی جانبازان معیار حقوق بازنشستگی آنان آخرین حقوق قبل از بازنشستگی ملاک محاسبه اعلام شده.
ویژه
درحالی‌که وزیر آموزش و پرورش از حذف آزمون مدارس سمپاد در مقطع متوسط اول خبر داده بود.
در راستای جلوگیری از گسست علمی و آموزشی سربازان، طرحی با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌صورت پایلوت در حال اجراست .
وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که مدارس حتی یک روز قبل از تعطیلات نوروز هم نباید تعطیل شوند.
زنان
معاون زنان و خانواده ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه 7معاون وزیر و 46مدیرکل خانم در دولت انتخاب شده‌اند، گفت: روند به‌کارگیری زنان در دولت هم قابل تقدیر است و هم جای نقد دارد.

مادر؛ یک عاشقانه آرام

گزارش
مادری شغل 24ساعته‌ای است که برایش نمی‌توان قیمتی گذاشت، نمی‌توان فهمید که این همه مهر از کجا سرچشمه می‌گیرد که پایانی ندارد.

دانشگاه آزاد ۲ هزار صندلی خالی دارد

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد گفت: هم‌اکنون 2هزار صندلی خالی در این دانشگاه وجود دارد که صدها هزار جوان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.
قاضی باید جرم اسیدپاش را با مفسدفی‌الارض تطبیق دهد
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه مجازات فعلی مقابله با اسید‌پاشی بازدارنده نیست، تصریح کرد: قاضی باید جرم اسیدپاشی را با جرم فرد مفسدفی‌الارض تطبیق دهد.

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در اسفند سال ۹۶

سربازی
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فوق‌دیپلم، دیپلم و زیردیپلم را که برگه آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند‌ماه سال ۹۶‌دریافت کرده‌اند به خدمت سربازی فراخواند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
مرحله ششم وام ضروری4میلیون تومانی به‌حساب ۲۵هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد.
طبق سنوات گذشته علاوه بر پرداخت مستمری هر ماهه مددجویان در آستانه سال نو به میزان یک‌ماه مستمری به مددجویان کمیته امداد عیدی پرداخت می‌شود.